2020-03-04, 10:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
"[Joakim Lundell] är jättekänd över hela världen" - Mergim

Det stämmer ju han lever i Hässleholm och åker till Kosovo, är inte det hela världen?
2020-03-04, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem gilar den jävla luffaren?

Nä där håller jag med Jasse och Melgrim helt
2020-03-04, 11:00
Medlem
mycket skit lilla bb slänger på sami det dem inte vet är att dem kommer ännu närmare utröstning ju mer skit dem snackar om honom
2020-03-04, 11:01
Medlem
Lisa har hakat upp sig på sami, hon skulle bara veta hur mycket Amilia hjälpt till.
2020-03-04, 11:02
Medlem
Nån mer som märkt Jasmines 2 stadier av hysteri? Först börjar hon med att skrika saken högt, följt av en upprepning i samtalston. Typ: "DOM ÄTER PIZZA! Dom äter pizza."
"MARTIN SKULLE ALDRIG. Martin skulle aldrig." Med mera.

Först allvarligt sen konstaterande.
2020-03-04, 11:02
Medlem
aina08s avatar
Någon som såg Jocke lämna huset?
Hur gick det till och hur reagerade de andra?
2020-03-04, 11:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
mycket skit lilla bb slänger på sami det dem inte vet är att dem kommer ännu närmare utröstning ju mer skit dem snackar om honom

Även utan skitsnacket om Sami (som är helt obefogad, för ingen ville dela med sig pizzan), så kan de inte stå närmare avgrunden än de redan gör.
2020-03-04, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha skulle jag få välja att rädda någon av Lisa, Martin, Jasmine eller Mergim hade jag fan valt Mergim trots att jag avskyr honom. Man måste ha någon att garva åt i huset och han bjuder på så många tavlor att man inte klarar sig utan honom.
+1
Tänk så tråkigt huset varit om alla bara suttit helt tysta och PK folk, gos hit och dit, kärlek och respekt till alla. Näääee vi behöver en som rör runt lite och ”fuckar ur” osv. Fan inte lönt att sitta kolla på en enda stor kärleksfest där alla tycker om varandra och aldrig flippar ut eller säger konstiga kommentarer.
2020-03-04, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Även utan skitsnacket om Sami (som är helt obefogad, för ingen ville dela med sig pizzan), så kan de inte stå närmare avgrunden än de redan gör.

stör mig mest på jassa hon snackar så mycket skit om sami att hon är besviken bls bla bla

hur besviken ska sami inte vara på jassa efter allt hennes skitsnack hon visar att hon skiter fullständigt i dem
2020-03-04, 11:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
+1
Tänk så tråkigt huset varit om alla bara suttit helt tysta och PK folk, gos hit och dit, kärlek och respekt till alla. Näääee vi behöver en som rör runt lite och ”fuckar ur” osv. Fan inte lönt att sitta kolla på en enda stor kärleksfest där alla tycker om varandra och aldrig flippar ut eller säger konstiga kommentarer.

Not a fucking chance. Han skall ut före Jassa. Lisa ut först, nu pallar jag snart inte med kärringen med hybris.
2020-03-04, 11:07
Medlem
Jasmine och Mergim är samma person men olika kön
2020-03-04, 11:08
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
stör mig mest på jassa hon snackar så mycket skit om sami att hon är besviken bls bla bla

hur besviken ska sami inte vara på jassa efter allt hennes skitsnack hon visar att hon skiter fullständigt i dem

Snälla BB visa hur dom beter sig i Lilla BB.
Skulle vara GULD!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in