2020-03-04, 06:48
Medlem
Fan va kul uppvaknande, hahhaha

Hade faktiskt kunna se Jocke fortsätta, men förstår att och varför han va mullvad.
2020-03-04, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Har planen från början verkligen varit att luras gällande Joakim, eller har han insett att han inte klarar detta och gjort en deal med produktionen om att säga så här. Allt för att inte stå i skamvrån som personen som inte klarade BB.

Ja det var tanken från början att han skulle komma in som en mullvad och åka hem idag
2020-03-04, 06:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Det var kul att man hann se detta live. Det är tråkigt att Jocke drog så tidigt. Tänk om han hade stannat en vecka eller två.

Jag hoppas att Joakim Lundell är smart nog att inse att Amilia Stapelfeldt, Victoria Klöfwer och (i synnerhet) Mergim Feka är ute efter hans fame och ingenting annat. Värda att fortsätta träffa skulle jag TRO är Glasman och givetvis Sami. Jag skulle så gärna se Jocke och Sami umgås i framtiden. Kan verkligen föreställa mig hur de har fistävling hemma i Jockes soffa.
2020-03-04, 07:15
Medlem
Såg bara när de pratade i köket innan de drog iväg.

Sen höll Amilia på pch vill kramas med Lennie som försöker undvika henne till alla pris ”Åh vad varmt det är” säger han och slänger av sig täcket hon lagt på dem. Sen ville han upp men det tyckte hon inte alls han skulle göra för det är ”mitt i natten” (kl 7) så han fick lägga sig igen. Victorias kommentar var bäst ”Lennie får inte göra någonting”

Så trött på Amilia hon kväver alla, men mest av alla Lennie.
2020-03-04, 07:18
Medlem
Alltid Amilia som vill kramas, Lennie ger aldrig något tillbaka
2020-03-04, 07:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Sen höll Amilia på pch vill kramas med Lennie som försöker undvika henne till alla pris ”Åh vad varmt det är” säger han och slänger av sig täcket hon lagt på dem. Sen ville han upp men det tyckte hon inte alls han skulle göra för det är ”mitt i natten” (kl 7) så han fick lägga sig igen. Victorias kommentar var bäst ”Lennie får inte göra någonting”

Tänk om det varit tvärtom? Då hade alla forum kokat över av feminazis som hävdar sexuella trakasserier, våld och fan vet allt!
2020-03-04, 07:34
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Exakt!
Blåvalen Amilia kväver alla bokstavligt talat var rätta ordet !
2020-03-04, 07:36
Medlem
MrsVanity1s avatar
Intressant att se om det går back to basic med skitsnack osv från Blåvalen Amilia & Bögrim när Jocke drog !
2020-03-04, 07:38
Medlem
Så jävla värdelöst att dom inte fixat lilla BB kamera ännu, vill inte se blåval en sekund till yuck FoU bög brother
2020-03-04, 07:39
Medlem
King Kong snarkar högt och har handen på kuken yihaaaa
2020-03-04, 07:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Intressant att se om det går back to basic med skitsnack osv från Blåvalen Amilia & Bögrim när Jocke drog !

Det tror jag. Amilia kommer tjata hål i huvudet på alla om hur hon minsann visste att Jocke var mullvad!
2020-03-04, 07:46
Medlem
Blaisens avatar
Intressant att Mergim vågar sova i pitch black som de har det i lilla BB. Han snackade ju om att Djinnerna vaknar när det är beckmörkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in