Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Antonia ”Spacklet ”Johnson har en extremt dålig "aura". Jag har följt många BB produktioner och det har alltid funnits en eller två skitstövlar. Alla människor har en karaktär, där spacklet visade sin som var äcklig utan stil och och finess. En karaktär sjökon kan prenumerera på, antagligen. Men det finns säkert andra karaktärer i huset men utan den skitiga och fula som spacklet.
Att det är ett spel och det kommer andra ledarfigurer är självklart, så är det alltid i grupp.
Du förväxlar något som har kommit upp till ytan för Spacklet mot att andra skulle besitta samma dygnegenskaper. Alla har sitt sätt att agera och kommunicera inom en grupp och alla har sin originella stil.
Spacklet visade tydligt vilken människa vi har att göra med och att stämpla att andra skulle visa liknande egenskaper är naivt. Sjökon närmar sig de dynghöga egenskaperna men kommer inte i närheten av Spacklet även om det tisslas och tasslas just nu. Sjökon har dock en schysst sida, vilket man märker. De andra har också sina sidor, vilket är normalt, men de har åtminstone visat att de har bra intentioner.
Spacklet saknar en "bättre" sida i interaktion i en grupp, såg man extremt tydligt.
Nej, nej. Jag tror att det är du som förväxlar tidigare chefer som du låtit köra över dig, med en deltagare i en dokusåpa.
Jag tycker inte att Anty har gjort något alls under hennes tid i BB som bör betraktas som äckligt.

Hon vet inte vem hon kan lita på, hon måste binda till sig vissa, och - hur hårt det än låter - stöta ut andra. Det är många som har blivit fartblinda härinne när de upplevde att Anty hade ett övertag utanför huset, och jag är övertygad om att varje antydan till att hon stod på sig, i huset, mångfaldigades hundratals eller så.
Om Anty hade gått in i huset med samma personlighet, samma tuffhet, skinn på näsan, men utan sin YT/Insta-karriär, så hade hon kommit till final.