2020-03-04, 00:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Älska sami och glasman i dagens avsnitt. Får mig att tänka på gubbarna mupparna På ett bra och roligt vis. Vilka livsnjutare.
Sami och Glasman
https://api.time.com/wp-content/uploads/2018/09/bert-and-ernie-gay.jpg
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Vickan är ju hur mysig som helst!

Japp!
Medlem
__Alez__s avatar
Så Jocke ska alltså dra kl 8. Smyger han ut utan att säga hejdå tro ?

De andra är ju i uppdragsrummet.
Mergim är nog skapligt sur över att inte fått umgås med Jocke hela kvällen så drar han snart.
2020-03-04, 00:33
Medlem
Vilka hänger löst?
2020-03-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha yes, hade rätt om att Julia är aspie.
Jag har också trott att hon har asperger. Hon har sagt att hon har svårt för det sociala och det har märkts.
2020-03-04, 00:34
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia sa att hon vet hur hon ska sick sacka igenom svaren hos psykolog. Tror hon vet vad hon ville ha för medicin och hur hon ska säga för att få det. När hon vart äldre ville hon ha tillbaka sin amfetamin light meds.
och Jullan sa att hon tycker att hennes medicin är nice.

Förstår bara inte hur dom kan bli så fasligt speedade på sin medicin. Jag har ADD och äter också Elvanse och när jag tar den så blir jag lugn och metodisk, gör saker i normalsnabb takt och pratar lagom mycket och sakligt.
Trodde det var ungefär så som medicinen är tänkt att hjälpa , nämligen att minska dampsnackandet

Sådär som Amolia snackar hela dagarna när hon har sin medicin - så mycket snackar jag UTAN min medicin.

Och sådär snabbt som Jullan snackar ibland ,så snabbt snackar jag endast om jag tar riktigt tjack.
2020-03-04, 00:35
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Råkade dubbelposta.
Senast redigerad av DEMONOMICON 2020-03-04 kl. 00:40.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så Jocke ska alltså dra kl 8. Smyger han ut utan att säga hejdå tro ?

De andra är ju i uppdragsrummet.
Mergim är nog skapligt sur över att inte fått umgås med Jocke hela kvällen så drar han snart.

Tippar på att Danjal går in och väcker honom i alla fall.
Medlem
Boonks avatar
Hahahaha nu händer det grejer! Är det skräcknatt på G?

Jocke har planer?!
2020-03-04, 00:36
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag har också trott att hon har asperger. Hon har sagt att hon har svårt för det sociala och det har märkts.

Jag har också förstått det, men gillar Jullan ändå! Ibland iallafall hehe. Men det märks rätt tydligt.
Har hon bekräftat det själv eller?
2020-03-04, 00:40
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Förstår bara inte hur dom kan bli så fasligt speedade på sin medicin. Jag har ADD och äter också Elvanse och när jag tar den så blir jag lugn och metodisk, gör saker i normalsnabb takt och pratar lagom mycket och sakligt.
Trodde det var ungefär så som medicinen är tänkt att hjälpa , nämligen att minska dampsnackandet

Sådär som Amolia snackar hela dagarna när hon har sin medicin - så mycket snackar jag UTAN min medicin.

Och sådär snabbt som Jullan snackar ibland ,så snabbt snackar jag endast om jag tar riktigt tjack.

Ja fy fan,är så less Blåvalen /Fettot Amilia.Hon må ha varit bättre idag enligt vad jag sett här men jag går inte på det från det ena till det andra.
2020-03-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tippar på att Danjal går in och väcker honom i alla fall.
Eller byter av honom. Det lät som om det var det han hintade om i liven.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in