2020-03-04, 00:16
Medlem
MrsVanity1s avatar
Hur har det varit idag ??

Vilka har fjäskat för Jocke osv?
2020-03-04, 00:17
Medlem
__Alez__s avatar
Lyssnat på liven hela kvällen på jobbet. Härligt snack.

Amilia är inte först på min lista att rösta ut. Tycker hon gör sig väldigt bra i detta sällskap.

Så jag ser gärna att turkosa laget röstas ut en efter en.
Mergim, Alex, Lisa, Jassa.
2020-03-04, 00:17
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Hur har det varit idag ??

Vilka har fjäskat för Jocke osv?

Har varit riktigt skön stämning ikväll. Dagen vet jag inte!
2020-03-04, 00:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ser jag samma BB just nu? Tänk att en ENDA skitstövel som Antonia ”Spacklet ”Johnson lämnar lämnar så är det än härlig, öm, varm, glad och positiv stämning i huset. Naturligtvis har Jocke också spelat in, men Spacklet var den kolossen som drog ner allt i dyngan. Knappt man tror det själv. Börjar nästan gilla Mergim "blattealbanen" Feka, Lennie "Mopsen och Importören" Hansson och Amilia "sjökon" Stapelfeldt... Bara nästan, dock.

Jag tror inte att Anty har varit en större skitstövel än någon annan (hatad eller älskad) stark ledarfigur i BB, men att hennes "följaraura" - shoutout till gonorre aura tidigare i tråden - gjorde att minsta fräsning eller attityd från henne har fått andra BB-deltagare att backa hellre än att utmana.

När Anty är borta så finns det plötsligt ett utrymme, och det kommer att fyllas. Jag ger det fyra - fem dagar max, och sen finns det en eller två nya tyranner att samlas kring eller att hata.
2020-03-04, 00:18
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Har varit riktigt skön stämning ikväll. Dagen vet jag inte!

Ok! Tack för svar !
2020-03-04, 00:20
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
2020 så vill man väl gärna ha en bokstavskombination också, fast man egentligen inte har nån
Amilia sa att hon vet hur hon ska sick sacka igenom svaren hos psykolog. Tror hon vet vad hon ville ha för medicin och hur hon ska säga för att få det. När hon vart äldre ville hon ha tillbaka sin amfetamin light meds.
och Jullan sa att hon tycker att hennes medicin är nice.
2020-03-04, 00:24
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror inte att Anty har varit en större skitstövel än någon annan (hatad eller älskad) stark ledarfigur i BB, men att hennes "följaraura" - shoutout till gonorre aura tidigare i tråden - gjorde att minsta fräsning eller attityd från henne har fått andra BB-deltagare att backa hellre än att utmana.

När Anty är borta så finns det plötsligt ett utrymme, och det kommer att fyllas. Jag ger det fyra - fem dagar max, och sen finns det en eller två nya tyranner att samlas kring eller att hata.
Och Alex kommer vara vilsen och ha svårt att navigera i huset. Han har ingen Anty att gå efter som visar vägen. nu vaggar han fram och tillbaka och vet inte vart han ska gå.
som att ta bort GPS´en från en yrkesförare som aldrig kört bil utan GPS.
2020-03-04, 00:26
Medlem
MrsVanity1s avatar
Jocke och Viccan har ett vettigt samtal om hennes flygvärdinne jobb.
2020-03-04, 00:27
Medlem
__Alez__s avatar
Håller ni med mig att man gärna ser hela turkosa laget röstas ut en efter en.

Fanatiskt stämning ikväll.
2020-03-04, 00:28
Medlem
Fruktdrakens avatar
Älska sami och glasman i dagens avsnitt. Får mig att tänka på gubbarna mupparna På ett bra och roligt vis. Vilka livsnjutare.
2020-03-04, 00:30
Medlem
Vart fan är Lennie och amilia?
2020-03-04, 00:30
Medlem
Vickan är ju hur mysig som helst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in