2020-03-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Finns absolut ingen sanning i att klippet inte kan läggas upp pga tekniskt strul. Tror de på riktigt att någon kommer tro på det? Ett program som Big Brother har backup på precis allt. Köper att det kan vara tillfälligt problem, men att det aldrig kommer kunna läggas upp pga tekniken är sånt jävla bullshit. Överväger bojkott för den här typen av särbehandling.

MEN vad i helvete är det här om?!? Sån särbehandling på den där råttan att jag blir tokig. Är det ens möjligt att det bara är pga hon börjar gråta?! Eller har hon fortsatt sitt skitsnack ute i studion och först SEN förstått att det var just därför hon åkte ut och då fått panik?
2020-03-03, 22:21
Medlem
Anty går ut i sin story nu ang. att folk lackar på att klippet inte läggs upp och ber BB ge svar på tal? Oklart.
2020-03-03, 22:22
Medlem
Jag tittade på tv-avsnittet nu. Man fick se några sekunder från intervjun med Anty (inget tekniskt strul just där då). Hon hade märkligt nog mycket kraftigare norrländsk dialekt.

Mergrim verkar på riktigt tokig i huvudet. Alltså spritt språngande galen. När Joakim kom in sa han att ”han är här för att fucka mig”. Ja jo TV4 har ringt Jockiboy enbart för att irritera dig Mergrim. TV4 borde på allvar ta ut honom innan han får en psykos. Det har ju hänt förut.
2020-03-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Inte jag. Jag föredrar män likt Sami och Jocke.
Snaggade, udda frisyrer ,tatuerade, modell bitig och mycket längre än mig. Utanpå på det humor, intelligens och kraftfullhet ( lite polisstuksmakt). Då får mannen mitt hjärta.Har aldrig dragits mot mesar. Jag tycker tex att Lenny är mesig
Får gärna bära uniform eller militärkläder. Ett extra plus. Gillar män i uniform. Jaktkläder går bra det med.

Fast man kan fortfarande vara mystisk även ifall man har alla dem attributen du värdesätter? Kvinnor vill ha kontroll vilket Jasse inte har över Martin. Än idag så förstår hon sig inte på honom och det gör så att hon blir ännu mer attraherad.

Jag gillar Sami som fan, men han är rätt mesig han också skulle jag säga. Fast riktigt skön snubbe, underhållande att titta på
2020-03-03, 22:24
Medlem
Tips är att kolla på antys storys.
2020-03-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Anty går ut i sin story nu ang. att folk lackar på att klippet inte läggs upp och ber BB ge svar på tal? Oklart.

Vadå "även detta fått gå över gränsen" nu ska drottningen ryta ifrån.
2020-03-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Jag tittade på tv-avsnittet nu. Man fick se några sekunder från intervjun med Anty (inget tekniskt strul just där då). Hon hade märkligt nog mycket kraftigare norrländsk dialekt.

Mergrim verkar på riktigt tokig i huvudet. Alltså spritt språngande galen. När Joakim kom in sa han att ”han är här för att fucka mig”. Ja jo TV4 har ringt Jockiboy enbart för att irritera dig Mergrim. TV4 borde på allvar ta ut honom innan han får en psykos. Det har ju hänt förut.

Hahah reagerade också på det där när han trodde Jockiboy var ”ute” efter honom. Han har nog fått någon slags psykos tror jag.
2020-03-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tips är att kolla på antys storys.

Kan du inte klistra in texten här för oss som inte har Twittergram?
2020-03-03, 22:26
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vadå "även detta fått gå över gränsen" nu ska drottningen ryta ifrån.
Jag har inte instagram, menar hon att tv4 ska skälla ut ut de tittare som ifrågasätter att inte klippet visas eller vad?
2020-03-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Hahah reagerade också på det där när han trodde Jockiboy var ”ute” efter honom. Han har nog fått någon slags psykos tror jag.

Ja förföljelsemani.
2020-03-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag har inte instagram, menar hon att tv4 ska skälla ut ut de tittare som ifrågasätter att inte klippet visas eller vad?

Att BB ska svara på alla kommentarer om att klippet är borta.
2020-03-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det där förstår jag faktiskt inte, att ingen bara tar upp faktumet att Martin har tackat ja till inbjudan att talla på Amilias bröst vid minst två tillfällen. Och de har även kyssts. Hur kan ingen snacka om det?

Med tanke på att Jassa sa i lilla rummet att hon skulle slakta både Martin och Amilia om de gjorde något inatt så känns det inte som hon är obrydd om saken direkt.

Håller med! Alex sa ju dock nu i lilla bb att Amilia är på Martin på fyllan men Jassa ville inte tro på det. Första gången någon ens nämner det för henne. Mår illa av att se Martin och Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in