2020-03-03, 22:16
Medlem
Hur mycket är de i gymmet? Någon som tränar där kontinuerligt? Alex?
Kollar bara dagsavsnitten, ej liven, ser aldrig någon gymaktivetet där.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123456789000
På instagram, under en kommentar på senaste bilden, går Big Brother ut med att intervjun med Anty inte kommer släppas på grund av "tekniskt strul".
Lika bra det, ingen som vill höra vad hon har att säga.
Medlem
Men blir galen på att dom begär saker och är förvånade och säger att SÅ KAN DET INTE VA. Skulle tro att dom inte sett BB förut men det tjatar dom ju om att dom har.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Kvinnor tycker om män som är mystiska och som dem inte kan läsa av. Exakt det Amilia alltid påpekat om honom också. Så där har du anledningen.
Inte jag. Jag föredrar män likt Sami och Jocke.
Snaggade, udda frisyrer ,tatuerade, modell bitig och mycket längre än mig. Utanpå på det humor, intelligens och kraftfullhet ( lite polisstuksmakt). Då får mannen mitt hjärta.Har aldrig dragits mot mesar. Jag tycker tex att Lenny är mesig
Får gärna bära uniform eller militärkläder. Ett extra plus. Gillar män i uniform. Jaktkläder går bra det med.
2020-03-03, 22:17
Medlem
Finns absolut ingen sanning i att klippet inte kan läggas upp pga tekniskt strul. Tror de på riktigt att någon kommer tro på det? Ett program som Big Brother har backup på precis allt. Köper att det kan vara tillfälligt problem, men att det aldrig kommer kunna läggas upp pga tekniken är sånt jävla bullshit. Överväger bojkott för den här typen av särbehandling.
Medlem
Om det inte vore för Sami så hade jag bojkottat resten av säsongen. Äckliga jävla TV4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Antagligen så började hon gråta och därför har hon övertalat dem till att inte visa det. Man såg ju att hon höll på att gråta på det lilla de visade i dagens avsnitt. Helt sjukt att de inte visar det när de sa att det skulle komma idag igår under liven.
Man märker att produktionen inte har någon egen talan utan lyssnar på allt som deltagarna säger och kräver. Löjligt.
Hon höll på att bryta ihop i det lilla man såg. Men TV4 är riktigt fega som försöker bortförklara det med tekniska problem så de vill inte släppa intervjun.
2020-03-03, 22:19
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo

Alex tränar dagligen, ibland Martin o glempa också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Kan någon berätta för stamhövdingen att han inte kan sjunga.

Men chilla. Jag tror inte han tror han är Mariah Carey heller.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Amilia är där 6-7 h om dagen. Hon är praktiskt taget PT, dietist och samhällsvetare på samma gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Alex tränar dagligen, ibland Martin o glempa också.

Viccan också tror jag, men man har ju ingen koll alls vad som händer i gymmet då det inte är nån livekamera där
2020-03-03, 22:20
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Men chilla. Jag tror inte han tror han är Mariah Carey heller.
Jaså det tror du inte......Jag är inte lika säker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in