2020-03-03, 21:50
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Såg i kökskameran när dom planerade att skrämma Lennie. Alltså innan det visades i DC. Självklart var alla på förutom Amilia som inte orkade efter pizzan. Hon ville ligga kvar i soffan..
Hon får inte plats att gömma sig nånstans, förutom bakom Globen kanske.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är det någon här som verkligen tycker att lebb-Lisa är rolig? Hon verkar tycka det själv ..
Nä. För mig va det Pest eller kolera att välja mellan Anty och Lisa.
Men Anty va tvungen att ryka först.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag tror också att Martin är sugen på Amilia. Han gillar skitsnacka med henne nykter och när de får in lite alkohol så brukar de pussas och Martin gillar hålla i hennes bröst.

Det är iallafall uppenbart att han inte bryr sig om Jasmine alls. Jag skäms för hennes skull men också för hennes familj.
Vad ser de ens i honom? Som tjej är jag så avtänd av hans brist på initiativ och brist på åsikter. Hans blekning satte spiken i kistan tyvärr..
2020-03-03, 21:51
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är det någon här som verkligen tycker att lebb-Lisa är rolig? Hon verkar tycka det själv ..
Ibland. Hon är lite flummig och tankspridd.
Medlem
Citat:
Såg i kökskameran när dom planerade att skrämma Lennie. Alltså innan det visades i DC. Självklart var alla på förutom Amilia som inte orkade efter pizzan. Hon ville ligga kvar i soffan..
riktigt lågoddsare... fettot orkar äta men inte röra på sig :P
Medlem
Visste inte att Glempa varit med i ett HIMYM-avsnitt

https://www.youtube.com/watch?v=W_Qas_TTvHs
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Riktigt jävla tråkig är hon, hade varit ännu roligare ifall det var helt tomt när Lennie kom tillbaka

Men samtidigt, vart fan skulle hon gömt sig?
2020-03-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Oändligt många. Troligtvis längre än du har varit medlem här på FB och dragit dina historier.

Oj det var en öm tå tydligen.
2020-03-03, 21:53
Medlem
DjPuttes avatar
Mergim får nikotinplåster
Snacka om att han är beroende
2020-03-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vill också se det nu, blir galen

På instagram, under en kommentar på senaste bilden, går Big Brother ut med att intervjun med Anty inte kommer släppas på grund av "tekniskt strul" ...
2020-03-03, 21:56
Medlem
herpesvårtas avatar
Tror absolut att Martin gillar Amilia, men framförallt för att han får ut någonting intellektuellt av henne, vilken han inte får av Jassa.

Tror Jassas utseende fick honom initialt attraherad men Amilia stimulerar honom mer.

Amilia är råkåt på Martin i alla fall. Så är det! Klapp.
2020-03-03, 21:57
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Vad ser de ens i honom? Som tjej är jag så avtänd av hans brist på initiativ och brist på åsikter. Hans blekning satte spiken i kistan tyvärr..
Känner så jag också.Hans sätt att vara gör honom oattraktiv i mina ögon.
När han kysser Jasmine flinar han endast.
Ibland tror jag att båda endast vill bli kvar genom att vara något slags kärlekspar.
Underligt! Och alltid framför kameror. Jasmine speciellt. Kan vara det som gör att Martin ser ut att vilja fly fältet.
Fattas äkthet och det syns tydligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in