2020-03-03, 21:21
Medlem
Låter dom honom röka när han gnäller så blir det jag som kokar

Jävla bortskämda snorvalp
Medlem
PingPongZongs avatar
Berätta för dom att det är deras "kompisar" i det riktiga BB som inte vill ge dom ett skit. Förutom att dom vill ge dom skit. Så det är väl fel att dom inte vill ge dom ett skit. Dom vill ge dom skit. Skulle skickat in pizzakartongen med bananskal i.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jocke och Sami har många gånger nu gått ut ensamma utan att vi får se.

Har får nog veta ett och annat av Jocke och inte vet vi om han blir tillsagd.
Tycker det är ganska uppenbart i klippet här nedan att Sami fattat vinken om Joakims roll i huset. Se hur Jocke smilar när han berättar om skilsmässan och hur Sami till slut yttrar ett klonkande "aha" ljud mot kameran när han upprepar sin beklagan.

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/12530701
2020-03-03, 21:25
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Alltså... Liiite orättvist är det ändå att låsa in en rökare och inte låta den röka. Om han går ut betyder det inte att han är svagast och ska få ett straff.

Nej. Det är inte en sjukdom utan ett val. Det här är för att testa dem. Alex kommer inte ha tillgång till gymmet, han gymmar mån-fre

Lisa snusar

Jasse röker (?)

Det ska vara såhär o det är kul

/en snusare
2020-03-03, 21:26
Medlem
Att Mergim inte ser detta som ett perfekt tillfälle att sluta röka.
2020-03-03, 21:27
Medlem
Är det någon här som verkligen tycker att lebb-Lisa är rolig? Hon verkar tycka det själv ..
2020-03-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Som jag förstått det, ingenting. Förutom att Marek, Lisa, Alex och Jasse blev inröstade i "Lilla BB" och beter sig som barn. Dem övriga fick pizza och bestämde sig för att inte dela med sig till småbarnen.
Tack för info.

Hur reagerade dom? Har man fått reda på om det är positivt/negativt?
2020-03-03, 21:28
Medlem
PingPongZongs avatar
Visa en skräckfilm för dom. Mergim är väl en som blir rädd på riktigt. Tror att bara för han sett en film så ska det hända i verkligheten. Och nu har han inte sin pojkvän att gömma sig bakom. Mergim skulle ligga i fosterställning på toaletten och inte våga skita i toaletten. Fick ha tamponger som blöjor.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nej. Det är inte en sjukdom utan ett val. Det här är för att testa dem. Alex kommer inte ha tillgång till gymmet, han gymmar mån-fre

Lisa snusar

Jasse röker (?)

Det ska vara såhär o det är kul

/en snusare
Det är varken en sjukdom eller ett val. Det är ett beroende, testa när du har haft ett
Och nej jag är faktiskt inte rökare, har aldrig varit. Lisa hade ju med sig snus och att Jas feströker är en annan sak.
Men så involverad var jag faktiskt inte att jag bryr mig XD
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är det någon här som verkligen tycker att lebb-Lisa är rolig? Hon verkar tycka det själv ..

haha ja ibland är hon skitrolig

tex när hon skvallrade till Amilia att Mergim hade kallat henne för rixfm
2020-03-03, 21:29
Medlem
SpencerPratts avatar
Alex fick igång ett underhållande ämne i lilla huset iallafall.
2020-03-03, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se

Jag försöker vara mild i min kritik när det gäller, Lisa. Det känns som att hon inte är riktigt stabil.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in