2020-03-03, 20:34
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag saknar faktiskt Anty litegrann när jag ser henne i dagens avsnitt. Ni får hata mig.
Jag med lite grann, men jag valde att Lisa skulle få vara kvar men när hon blev kvar började hon direkt viska med Amilia om rosa rummet och taktik. Och lämnade dem hon innan sökt tröst hos, Alex och Viktoria.
Kände lite fuck you Lisa ångest igår kväll.
Ville se deras fyrmannagrupp splittras och ta en ny form. Nu verkar det bli ungefär lika.
Men nu blev det intressant igen och se om Alex, Jasmine, Mergim och Lisa bildar en ny grupp. Såg nyss att de tyckte att de inne i stora huset var ego som inte gav dem en pizza.
Det kommer att suga ett tag.
Jasmine blev fundersam på Martin och nja nu kanske hon ser lite på allt med andra ögon.
Vore han omtänksam hade han föreslagit att de fick en pizza att dela på. Tänker också. Tänkte någon på det utan att våga föreslå det.
Alla de som fick pizzorna kan ju inte tänka exakt samma sak om saken. Eller kan de?
Senast redigerad av gabrielle2 2020-03-03 kl. 20:37.
2020-03-03, 20:34
Medlem
avixs avatar
-
Senast redigerad av avix 2020-03-03 kl. 20:37.
2020-03-03, 20:35
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, alltså jag förstår inte syftet med att han är i huset? Han har väl bara fått ett uppdrag (har inte kollat på hela dagen så kan ha missat något), som han inte ens genomfört än? Vad gör han där? Han är ju skittrist.
Haha ja, alltså han kommer "komma ut" imorgon och säga att han är mullvad och alla bara "Jaha...?"
2020-03-03, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Förstår du att vi måste stå ut med hennes snack i 2 veckor till? Jag avlider snart.

Ja man överväger ju nästan att sluta kolla. Hatar också att hon tror så jävla mycket om sig själv.
2020-03-03, 20:36
Medlem
quqs avatar
Citat:
Nej, alltså jag förstår inte syftet med att han är i huset? Han har väl bara fått ett uppdrag (har inte kollat på hela dagen så kan ha missat något), som han inte ens genomfört än? Vad gör han där? Han är ju skittrist.

Nej jag fattar inte ett skit, sen skall han alltså gå ut imorgon bitti klockan 8?
Han sitter ju bara därinne o mallar om sig själv, säger hur jävla bra han är.
Neej det är bara för att göra en ansats till att få upp siffrorna, luktar desperation.
2020-03-03, 20:37
Medlem
Citat:

Dragplåster för tittare och abonnenter på Cmore, visa att han inte är Jockiboi längre och få fler samarbetspartners.
Medlem
Tjena tråden!

Någon som har lust att sammanfatta vad som hänt sen 16.30?
Medlem
Turbotraktors avatar
Skulle jag vara i huset hade jag gått och fisit på blåvalen så fort hon öppnade sin käft.
2020-03-03, 20:38
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Ja man överväger ju nästan att sluta kolla. Hatar också att hon tror så jävla mycket om sig själv.

Så fort hon hänger löst så vet vi alla att hon åker. Då kommer det bli en likadan reality check som Anty fick när hon blev utkastad. Tror att man är älskad och omtyckt av alla men så fort chansen kom så åker de ut.
2020-03-03, 20:39
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag med lite grann, men jag valde att Lisa skulle få vara kvar men när hon blev kvar började hon direkt viska med Amilia om rosa rummet och taktik. Och lämnade dem hon innan sökt tröst hos Alex och Viktoria.
Kände lite fuck you Lisa ångest igår kväll.
Ville se deras fyrmannagrupp splittras och ta en ny form. Nu verkar det bli ungefär lika.
Men nu blev det intressant igen och se om Alex, Jasmine, Mergim och Lisa bildar en ny grupp. Såg nyss att de tyckte att de inne i stora huset var ego som inte gav dem en pizza.
Det kommer att suga ett tag.
Jasmine blev fundersam på Martin och nja nu kanske hon ser lite på allt med andra ögon.
Vore han omtänksam hade han föreslagit att de fick en pizza att dela på. Tänker också. Tänkte någon på det utan att våga föreslå det.
Alla de som fick pizzorna kan ju inte tänka exakt samms sak om saken. Eller kan de?
Vart också trött på Lisa. nu när hon sett vad det leder till som med Anty.
Men Lisa går direkt och snackar och Packtar.m.m
Lisa och Amilia borde fatta att det inte är roligt att se på.
Man hade förväntat sig att det blir 1 grupp och alla kör sitt race och knasar ur och är och roliga.
Lisa fick lite Hybris.
Va lite Pest eller kolera av att välja mellan Lisa och Anty.
Men Anty va hjärnan i gänget och det rör om ordentligt.
2020-03-03, 20:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
xebbish
Senaste aktivitet: Idag 20:33

He´s alive
2020-03-03, 20:40
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Tjena tråden!

Någon som har lust att sammanfatta vad som hänt sen 16.30?

Som jag förstått det, ingenting. Förutom att Marek, Lisa, Alex och Jasse blev inröstade i "Lilla BB" och beter sig som barn. Dem övriga fick pizza och bestämde sig för att inte dela med sig till småbarnen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in