2020-03-03, 20:57
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kööstik flydde landet, fegis
Får snarare säga att det var ett smart drag. Dels för att helt byta miljö om än tillfälligt kan vara skillnaden mellan att ägna sig åt självdestruktiva beteenden till att bara säga "äsch det är bara nån brutta som vill förstöra för mig".

Tjejen som anklagade honom kollar säkert på hans senaste uppladdningar och avundas nog hur han har det allt medans hon måste planera sitt försvar.
Citera
2020-03-16, 00:03
Medlem
pulverhonungs avatar
Hur logger det till? Någon som hört något?
Citera
2020-03-16, 00:48
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Som titeln på tråden lyder: "misstänkt" för våldtäkt. Men här på flashback och i andra delar av nätet är personen redan dömd.

Hur kan alla vara så säkra på att hans "kompis" som i en halvtimmes video på Youtube tog heder och ära av honom är guds bästa barn själv? Det är inte vackert att baktala någon så, utan bevis. Han kan lika gärna vara en avundsjuk konkurrent som en annan influencer.

Han kan självfallet ha rätt. Han kan också vara avundsjuk för att hans polare är singel och har möjligheten att rusa fram och limma på alla brudar. Det hördes mellan raderna nämligen, hur han ser förhållandet som en uppoffring. Säkert av ungefär samma skrot och korn själv. Jag känner till många män som när de var unga var riktiga kåtbockar och kvinnor är inte så hjälplösa offer som den kompisen med de viftande händerna påstod. Det går alldeles utmärkt att säga "Nej tack".

Folk på nätet borde lära sig att vi inte lever på medeltiden där pöbeln gjorde slut på människor. Utan att vi har ett rättsystem. Fram tills personen är dömd, är den oskyldig.

Vadå redan dömd i tråden? Det är väl lika många som redan friat honom i tråden?
Citera
2020-03-16, 21:54
Bannlyst
Tycker nästan mer synd om hans buttbuddy Vl*d Reiser.
Hoppas verkligen för hans skull att han inte lider utav för tidig utlösning, med det efternamnet hade han varit en perfekt boxningssäck för nån manshatande kukslukare som gärna spyr galla över han för att hon gick hem med racer-fucker istället för några av alla andra, för henne tidigare okända kukar som varje helg byter av varandra och använder varandras sagge som glidmedel i hennes pissindränkta fitthål.

Jackie F
Citera
2020-03-30, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vilka konstiga saker folk tänker, har nog med invandringen att göra. Om man har flickvän är det inte våldtäkt, om man gifter sig med offret efteråt är det inte våldtäkt, hade hon inte slöja är hon hora och då är det inte våldtäkt, om en man knullar en annan man är den som sätter på inte bög bara den påsatte osv osv. Nog typiskt muslimska tankesätt som vi svenskar inte förstår?
Män som är dömda för våldtäkt handlar om männens beteende..våld. De dömda männen är i alla religioner..yrken ...etnicitet..spelar ingen roll. Vad de har gemensamt är....att de förnedrar och för våld mot kvinnorna.
Citera
2020-03-30, 18:56
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
Män som är dömda för våldtäkt handlar om männens beteende..våld. De dömda männen är i alla religioner..yrken ...etnicitet..spelar ingen roll. Vad de har gemensamt är....att de förnedrar och för våld mot kvinnorna.

Skillnaden är att en svensk våldtäktsman är utstött av andra svenska män. Bland blattar verkar det vara helt accepterat, tom något man gör tillsammans. Djur...
Citera
2020-04-01, 20:43
Medlem
Citat:
Skillnaden är att en svensk våldtäktsman är utstött av andra svenska män. Bland blattar verkar det vara helt accepterat, tom något man gör tillsammans. Djur...

Finns inga belägg för det
Citera
2020-04-02, 16:46
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Nähä? Finns inga belägg för att människor är värda lika mycket, ändå tjatar alla om "människors lika värde". Det är en åsikt. Och det är min åsikt att blattar är djur.
Citera
2020-04-27, 19:46
Medlem
Citat:

Skojar du eller? Gärningsmän vid grupp/massvåldtäkt är alltid blattar. Alltid. Blattar, blattar, blattar så fuck you.

Utöver det så är blatten tråden handlar om inte bara våldtäksman utan också pedofil. En pedofil med lgh från soc.
Citera
2020-04-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Skojar du eller? Gärningsmän vid grupp/massvåldtäkt är alltid blattar. Alltid. Blattar, blattar, blattar så fuck you.

Utöver det så är blatten tråden handlar om inte bara våldtäksman utan också pedofil. En pedofil med lgh från soc.

Men nu får du väl hejda din kaskadkräkning, rännskita eller bara allmän barnslighet.

Var i detta fall hittar du gruppvåldtäkt? Nu får du väl lugna ner dig.

Han har blivit anmäld för våldtäkt ja. Har du inget nytt att tillföra i hur det går i det här fallet så kan du ju bara knipa käft då ditt staplande av allehanda barnsligheter är OT!

Har någon annat något nytt att berätta? Och då vänder jag mig till medlemmar som passerat målbrottet.
Senast redigerad av Ajara 2020-04-27 kl. 20:25.
Citera
2020-04-27, 20:19
Medlem
Citat:
Nähä? Finns inga belägg för att människor är värda lika mycket, ändå tjatar alla om "människors lika värde". Det är en åsikt. Och det är min åsikt att blattar är djur.

Jag blir lite oroad för dig, pojk, du verkar inte ha någon särskilt utvecklad förmåga till empati.

Vem har gjort dig så arg? Så att flashback ska bli en spyhink för alla dessa hårda ord. Och blir det inte lite mer trovärdigt vad det nu är du vill säga om du åtminstone, försöker, framstå som en bra människa själv?

Du sätter citattecken kring människors lika värde. Någon har lärt dig att DU är mindre värd?

Framför allt så förstör såna här inlägg trådar och också den här tråden. Den handlar inte om dig och allt som du hatar och tar fokus från trådämnet.

Det här är ett intressant fall för oss som orkat följa det. Jag undrar till exempel om youtubeklippet finns kvar där en så kallad vän till den anklagade tog heder och ära av honom i en halvtimma. Vilket var märkligt. Detta gör mig misstänksam. Det avslöjar såklart inte att han är oskyldig, men det är en påminnelse om hur nätet kan bidra till att skapa drev mot människor skyldiga eller ej. Det vore ju fint också om människor kunde hålla inne med sina kaskader av hat innan det ens finns en dom eller i alla fall är satt ett datum för en rättegång.
Senast redigerad av Ajara 2020-04-27 kl. 20:49.
Citera
2020-04-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Men nu får du väl hejda din kaskadkräkning, rännskita eller bara allmän barnslighet.

Var i detta fall hittar du gruppvåldtäkt? Nu får du väl lugna ner dig.

Han har blivit anmäld för våldtäkt ja. Har du inget nytt att tillföra i hur det går i det här fallet så kan du ju bara knipa käft då ditt staplande av allehanda barnsligheter är OT!

Har någon annat något nytt att berätta? Och då vänder jag mig till medlemmar som passerat målbrottet.

Nu svarade jag väl inte dig utan förnekelses av mångkulturella fenomen som gruppvåldtäkter och att det inte skapar någon social isolering i förorten direkt?

Jag har väl något nytt att informera om? Att han inte tvingade på sig 11-12-åringar?

Men visst, blev lite ot. Ledsen för det. Men tröttsamt att idioter inte förstår att mångkultur bara ger oss skit och ingenting tillbaks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in