2020-03-03, 20:31
Medlem
Blir vansinnig om jag inte får se henne gråta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nu ger jag fan upp!
TREDJE gången på ett dygn ni galningar får mig att spotta kaffe över skärmen.

Kanske inte läge att fortsätta dricka kaffe och kolla flashback samtidigt framöver då
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Och Jocke du är mullvad, skapa lite drama din ärta. Vad är poängen att han är där inne över huvud taget?
Säg till Amilia : Det är dags att låta nån annan få ordet, ser du inte att folk sover?
Ja. Definitivt.
Avstängd
Citat:
De skulle ju få öl också, jäkla BoringBastards. Det som var mest intressant var ju att se ifall Martin och Amilia skulle passa på efter att Martin flörtande sa att han gillade Amilia igår och hon pussade honom när Jas stod med ryggen mot.. Det kommer de ju aldrig göra helnyktra.
19.00: Pizza och öl/läsk
du kanske ska lära dig att läsa innan du bölar, de drack igår och till pizza dricker man alltid läsk annars är man en idiot.
Medlem
Alltså på riktigt, sami halvsover, vickan halvsover, martin och glasman somnar snart. Förstår inte Amilia vad det innebär??
2020-03-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Ser mycket hellre på när Lisa slår sig själv och en flummig Jassa än en Amilia som pratar medan resten sover..
+1
Lilla huset är mycket roligare än stora just nu. Fyfan vad tradig Amilia är. Ut med henne!
Vill ha kvar Jasse och Mergim ett bra tag till, de gör det roligt att titta på programmet. Vem skulle man annars garvat åt?
2020-03-03, 20:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Va ? Har inte ens varit här inne
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Hoppas Jocke lägger in stöten snart.
2020-03-03, 20:33
Medlem
Citat:
Och Jocke du är mullvad, skapa lite drama din ärta. Vad är poängen att han är där inne över huvud taget?
Säg till Amilia : Det är dags att låta nån annan få ordet, ser du inte att folk sover?
Nej, alltså jag förstår inte syftet med att han är i huset? Han har väl bara fått ett uppdrag (har inte kollat på hela dagen så kan ha missat något), som han inte ens genomfört än? Vad gör han där? Han är ju skittrist.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
+1
Lilla huset är mycket roligare än stora just nu. Fyfan vad tradig Amilia är. Ut med henne!
Vill ha kvar Jasse och Mergim ett bra tag till, de gör det roligt att titta på programmet. Vem skulle man annars garvat åt?

Ja me det var väl därför vi röstade dit dom?

Mergim o jasse har redan fått psykbryt, krävdes pizzarester...vänta bara
Avstängd
snälla bb byt orkar inte höra på blåval hela jävla tiden, de övriga somnar ju förfan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Alltså på riktigt, sami halvsover, vickan halvsover, martin och glasman somnar snart. Förstår inte Amilia vad det innebär??
Förstår du att vi måste stå ut med hennes snack i 2 veckor till? Jag avlider snart.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Kan amilia aldrig hålla käften? Dem andra somnar ju
Inte så länge hon får lagligt tjack.
Hon vet ju hur man sick sackar sig genom frågor hos psykologen.
Hur lätt är det för folk att få diagnos så dom får Ritalin eller Elvance?
Är nog en hel del som får ut det, men inte behöver egentligen.

Läkare har vart på mig flertal gånger om att göra utredning om jag har diagnos.
Men lackar ur på dom och vägratt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in