Citat:
Ursprungligen postat av
Vandraren13
Snillen spekulerar (kanske överdrev lite där)
Jag funderar på vad tusan som händer om ingen blir dömd. Hemska tanke.
Tänk all info som kommit fram genom FUP och här i tråden. Det finns många som har delgivit info som förmodligen inte är helt osanna.
Oavsett skyldig till mord eller inte så har det ju framkommit många hemska saker som MGM har gjort å hotat med. Både mot nära och sina kära. Sånt kan väl inte bara rinna ut i sanden om han döms som oskyldig. Eller??? Den killen vill iaf inte jag ha i min närhet.
Har precis läst (igen) om hur han läxar upp dottern T*ea 8 år för att ha småätit. Strössel och ev. lite mandelmassa. Han spelar in, på sin mobil, ett 47 minuters förhör med dottern om hur olämpligt det var, om förtroendebrist och att hon aldrig ska göra det igen. Sen skickar han "beviset" till sin fru HD så hon får ta del av hur illa dottern uppfört sig..
Alltså...går SD fri så kan jag tänka mig många som gärna tar en "privat stund" med SD kring hur man uppför sig mot sin 8-åriga dotter. Inte för att jag uppmanar någon att göra det, men det är nog ganska många som kokar över genom att bara läsa om vilket övergrepp det är mot sin 8-åriga dotter..
Och HD säger i förhör, sidnumrering 385 i Aktbilaga 149, att hon inte vill ta ställning för att det är mellan SD och T*ea...