2020-03-03, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Det blev en mindre jordbävning när Amilia fick reda på att de ska äta pizza, men det kanske du såg eller kände

Haha, ja det kändes i stora delar av norden.

Står nu att det var runt 5 på richterskalan.
2020-03-03, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Sur mergim-bebis.
Alex o Lisa som upprepar allt som något jävla eko. Och jasse på det... uuuh. Hade klarat 20min Max.
fy vad jobbigt, jag hade lämnat frivilligt och tagit vilket straff som helst.
2020-03-03, 19:08
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Intresseklubben antecknar. Och det är tack vare sådana som dig och Gnomegirl som Sverige ser ut som det gör idag. Lättledda, korkade kvinnor som inte förstår sig på hur mansfolk från andra länder och kulturer och länder beter sig. I generationer.
Tack! Hur ser du på dig själv som man då, om du nu är en man?
Korkad, klok, eller intellektuell.
Jag har mycket att säga till om i dina frågor men de frågorna tar jag i andra forum på flashback.
Här vill jag diskutera " mentalpatienterna" inne i BB huset och ge redaktionen en slagdänga lite då och då.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
989898 kalorier är färre än 989899 kalorier
PT Amilia tänker på allt! Det är därför hon håller sig så smärt.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej inte direkt skulle jag vilja påstå. jävligt ruttet att dom inte adderat en kamera till lilla bb. vill ju se när bögrim och apan får utbrott inom snar framtid

Tack bror. Dags att lägga in en i bubbelrummet också, helst igår.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
De andra stackarna kommer inte få någon pizza, Amilia kommer äta upp allting dom får in, inklusive förpackningarna.

Ha! Den här gången hann jag få undan kaffekoppen.
2020-03-03, 19:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Tack bror. Dags att lägga in en i bubbelrummet också, helst igår.
Lungt broder, ja en tillfällig i uppdragsrummet, en permanent i badrummet,jacuzzin,gymmet och utomhus, samt en i vardagsrummet, vore jävligt trevligt sen borde de gå en kurs i hur man håller i en produktion man hör ju knappt big brother rösten längre, man hur ju dennes riktiga röst sen är ljudet sjukt fattigt ibland
2020-03-03, 19:11
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia tjatar fortfarande sönder om pizza... wow, herregud, hon började få tårar också.

Oj oj oj då! Vad hemskt va!!

Ni verkar så betagna och chockade över detta. Inte konstigare än att Julia älskar att supa ner sig när det vankas alkohol eller att Jasmine blir en kåt nolla och ett våp när det kommer in en snygg kille. Amilia älskar mat och går igång på det, precis som Sami. Fan, sluta oja er över Amilias kärlek till mat. Det är en helt grundläggande och totalt normal mänsklig företeelse. Snorungar.
Senast redigerad av FarbrorAgge 2020-03-03 kl. 19:15.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Fan.. Jag börjar gilla Mergim Han beter sig som en bebis ja, men hans avsaknad av filter och konsekvenstänk blir underhållande och typ genuint på något sätt. Det är han som gör att dynamiken i lilla BB kommer bli kul att se nu till exempel.
Jag känner samma :/ Inte riktigt ”gillar” men han är ju jävligt roligt att titta på och skratta åt. Hade nog varit tråkigt om han inte varit kvar iallafall lite till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Och sen kan man dricka zero som vatten eftersom det är NOOOOOOLL socker i, det är praktiskt taget nyttigt. Typisk Amilia ekvation.
Hon kommer fortfarande dö i hjärt- och kärlsjukdomar av all aspartam hon häller i sig samt tappa dom redan dåliga tänder hon har.
2020-03-03, 19:12
Medlem
Jublade blåsfisken över att det var toppen att få pizza nu när hon har kökstjänst?
Hon är fan inte rätt naglad.
2020-03-03, 19:13
Medlem
herpesvårtas avatar
Alltså Lennie intelligent som en panda

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här