2020-03-03, 17:56
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Snart kommer homo-sverige efter Amilia......
Ja men det är väl klart att Amilia måste nämna det också. Hej på er alla, pröva att vara homo.Blink, blink., hi, hi, hi men jag tyckte att hon även skulle ha sagt. Hörrni alla homos pröva att vara hetero blink, blink, hi, hi, hi.
Det skall vara jämnställt tycker jag.
( fan elak idag, vaknat på fel sida ta mig fan)
2020-03-03, 17:56
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han har sagt att han är det.
Haha, en god jude helt enkelt
2020-03-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Usch vill faktiskt inte höra Glasman prata om pungkulor. Får bilder i huvudet jag inte vill veta av.

Glasman är för mig den minst knullbara där inne av samtliga. Gonorré aura.
DC kameran filmade honom igår när han bytte om till badbyxor. De trodde väl han hade på sig kallingar men när de zoomat in såg vi snoppen och pungen De ändrade vinkel snabbt som fan.
Medlem
Tycker generellt det är jävligt tradigt att vi lever i en tid nu där influencers ska ha en sån jävla makt i realityprogram mm. Det har ju märkts så satans tydligt i PH där produktionen är så överkåta på att lägga mer budget på att betala typ Marcelo osv för att vara med för att sedan rigga allt så fullständigt för att de ska komma långt/vinna.

I BB tycker jag det märks att mer pengar läggs på att betala Jockiboi att vara inne ett dygn istället för att göra roliga uppdrag och pimpa husets uppdragsrum/uppdragsgård. Känns som förr i tiden var det alltid en fet överraskning att se vad som byggts i uppdragsrum osv varje vecka men varje gång det visats iår har det varit samma jävla rum men de har satt in någon stol/maskin/ballong men INGET annat. Det läggs liksom inga pengar och energi på det.

Hoppas verkligen det förändrats under säsongens gång för saknar verkligen det från tidigare säsonger. Nu känns det så b.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
+1. Tror han är väldigt flåsig i sängen
Usch ja...
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag har undrat länge om han är omskuren. Är bara genuint nyfiken, kan inte du ta reda på det när han kommit ut ur huset? För Flashbacks skull?
Operation vårtpenis startar på Riche i april, allt för flashback
2020-03-03, 17:59
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Usch ja...
Operation vårtpenis startar på Riche i april, allt för flashback
Kom ihåg, pic or it didn't happen
2020-03-03, 18:00
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Usch vill faktiskt inte höra Glasman prata om pungkulor. Får bilder i huvudet jag inte vill veta av.

Glasman är för mig den minst knullbara där inne av samtliga. Gonorré aura.

Hahahahahahaaa!!!
Jag döör! Andra gången på ett dygn någon i denna tråd får mig att spotta kaffe över skärmen.

"gonnorré aura" Bästa jag hört på länge, och det stämmer ju klockrent. Aldrig sett en karl med större "gonnorré aura" någonsin tror jag.
Det uttrycket kommer jag helt klart att sno och börja använda i mitt dagliga vokabulär.
2020-03-03, 18:01
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hahahahahahaaa!!!
Jag döör! Andra gången på ett dygn någon i denna tråd får mig att spotta kaffe över skärmen.

"gonnorré aura" Bästa jag hört på länge, och det stämmer ju klockrent. Aldrig sett en karl med större "gonnorré aura" någonsin tror jag.
Det uttrycket kommer jag helt klart att sno och börja använda i mitt dagliga vokabulär.
Första gången var det Edward " Amilia " Blom som hetsade upp dig
2020-03-03, 18:02
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
DC kameran filmade honom igår när han bytte om till badbyxor. De trodde väl han hade på sig kallingar men när de zoomat in såg vi snoppen och pungen De ändrade vinkel snabbt som fan.
Haha både glad och besviken att jag missade det.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Tycker generellt det är jävligt tradigt att vi lever i en tid nu där influencers ska ha en sån jävla makt i realityprogram mm. Det har ju märkts så satans tydligt i PH där produktionen är så överkåta på att lägga mer budget på att betala typ Marcelo osv för att vara med för att sedan rigga allt så fullständigt för att de ska komma långt/vinna.

I BB tycker jag det märks att mer pengar läggs på att betala Jockiboi att vara inne ett dygn istället för att göra roliga uppdrag och pimpa husets uppdragsrum/uppdragsgård. Känns som förr i tiden var det alltid en fet överraskning att se vad som byggts i uppdragsrum osv varje vecka men varje gång det visats iår har det varit samma jävla rum men de har satt in någon stol/maskin/ballong men INGET annat. Det läggs liksom inga pengar och energi på det.

Hoppas verkligen det förändrats under säsongens gång för saknar verkligen det från tidigare säsonger. Nu känns det så b.
Bra skrivet!👍
Medlem
__Alez__s avatar
Är Mergim och Sami ute eller?

Edit: Och Jassa. Flera man inte ser på länge då utegården inte finns som val.
2020-03-03, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Är Mergim och Sami ute eller?

Edit: Och Jassa. Flera man inte ser på länge då utegården inte finns som val.

jassa julia ligger och sover sami och mergim vettefan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in