Citat:
Ursprungligen postat av
Herrnyfiken
Viccan också tror jag, men man har ju ingen koll alls vad som händer i gymmet då det inte är nån livekamera där
Nej dålig koll på gymmet. Men hört flera därinne säga att Alex tränar dagligen, så går på det. Lennie o Martin har jag sett några gånger att dom tränat.
Jag tror det kommer bli bra att jocke lämnar imorgon bitti. Felbeslut av tv4 att släppa in han från första början.
Sen tycker jag att dom får skärpa sig o dalta med deltagare. Lite får dom väll fan stå ut med om dom ger sig in i leken, trots allt 1 miljon att tävla om.
Tycker att Glasman är den som tacklat BB bäst än så länge. Han gnäller nästan aldrig (alkohol borträknat) och köper situationer som uppstår sedan agerar utefter förutsättningar.
Sedan tycker jag Alex kommer 2a.
Sämst är Mergim, skriker efter allt konstant. Han påstår att BB inte behandlat honom väl, han klagar på att han inte får in något som han kan äta etc. Vägrar gå med på tittarnas straff eller utmaningar.
Tätt följt av amilia som skriker om sina mediciner konstant, att dom aldrig släcker, att BB inte gör roliga tävlingar/event. Hon går heller inte med på straff eller utmaningar utan att klaga nonstop på dessa alternativt bryta ihop fullständigt.
Sami är ett eget kapitel, han finner sig egentligen in i alla situationer och spelar med i vad än tittarna vill att han skall göra. Således spelar han med utan att klaga nämnvärt.
Däremot så underkastar han sig absolut inte BB, kallar dom voldemort. Spelar spel med kamerorna, driver med BB-rösten, nämner hela tiden hur dom försöker knäcka deltagarna.
Pratar om att dom är skyldiga han pengar.
Tycker att Glasman och Alex är dom som har klarat tiden därinne bäst än så länge.
Klart mest underhållning på Sami även om han klagar en del.