2020-03-03, 22:50
Medlem
Hade varit kul om de visade Mergim-kameran på tv:n i lilla BB för att psyka honom extra.
2020-03-03, 22:50
Medlem
DjPuttes avatar
Mergim har stora problem med nikotin begäret!
Få se när han drar från Lilla BB huset
2020-03-03, 22:51
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon skrev tidigare Oxå att hon skulle anmäla allt
Haha patetiskt.
Hon får bara acceptera att folket tycker hon är en vidrig människa (vilket hon är, tyvärr) Och försöka ändra sig och lära sig. Men blir svårt då hela hennes personlighet är vidrig.

Men nog om den människan. Helt irrelevant nu, då hon blev det första som fick lämna BB2020
Senast redigerad av Bulletz 2020-03-03 kl. 23:00.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
hahaha som de zoomar in mergim

Han ska fan inte få röka, isf måste de bli ett straff och inte något jävla straff han själv väljer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon skrev tidigare Oxå att hon skulle anmäla allt
Hon tror att hon är en svart kvinna som bor i USA och kan stämma hur som helst. Vad och vem är det hon ska anmäla? Något som hon tycker är vinklat? När vi andra sett allting i liven 24/7? Jesus christ. Håll dig till din klippta och sminkade YouTube-bubbla med 13-åriga fans i Filadojjor, där mådde du bättre än att synas och höras i den riktiga offentligheten. Snacka om storhetsvansinne.
Senast redigerad av kungmelvins 2020-03-03 kl. 22:55.
Medlem
Var är intervjun med fjAnty?
2020-03-03, 22:52
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Viccan också tror jag, men man har ju ingen koll alls vad som händer i gymmet då det inte är nån livekamera där

Nej dålig koll på gymmet. Men hört flera därinne säga att Alex tränar dagligen, så går på det. Lennie o Martin har jag sett några gånger att dom tränat.

Jag tror det kommer bli bra att jocke lämnar imorgon bitti. Felbeslut av tv4 att släppa in han från första början.
Sen tycker jag att dom får skärpa sig o dalta med deltagare. Lite får dom väll fan stå ut med om dom ger sig in i leken, trots allt 1 miljon att tävla om.

Tycker att Glasman är den som tacklat BB bäst än så länge. Han gnäller nästan aldrig (alkohol borträknat) och köper situationer som uppstår sedan agerar utefter förutsättningar.
Sedan tycker jag Alex kommer 2a.

Sämst är Mergim, skriker efter allt konstant. Han påstår att BB inte behandlat honom väl, han klagar på att han inte får in något som han kan äta etc. Vägrar gå med på tittarnas straff eller utmaningar.

Tätt följt av amilia som skriker om sina mediciner konstant, att dom aldrig släcker, att BB inte gör roliga tävlingar/event. Hon går heller inte med på straff eller utmaningar utan att klaga nonstop på dessa alternativt bryta ihop fullständigt.

Sami är ett eget kapitel, han finner sig egentligen in i alla situationer och spelar med i vad än tittarna vill att han skall göra. Således spelar han med utan att klaga nämnvärt.
Däremot så underkastar han sig absolut inte BB, kallar dom voldemort. Spelar spel med kamerorna, driver med BB-rösten, nämner hela tiden hur dom försöker knäcka deltagarna.
Pratar om att dom är skyldiga han pengar.

Tycker att Glasman och Alex är dom som har klarat tiden därinne bäst än så länge.
Klart mest underhållning på Sami även om han klagar en del.
Medlem
Vad tror ni är anledningen att klippet inte kommer upp?! Känns som att det sitter hos Anty och inte hos BB?
Att hon glappat om något som hon sen inte vill ska visas när hon förstod VAD folk har avskytt med henne där inne
Medlem
xrlpyts avatar
Jag bryr mig inte om vad ni säger, jag tycker Amilia ofta är jäkligt rolig. Hon borde dra ned på tiden hon pratar med ca 70% och låta andra komma in ibland, men när hon kör igång sitter jag ofta och fnissar för mig själv.
2020-03-03, 22:53
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tycker synd om Anty nu istället, hon får otroligt mycket skit trots att hon redan åkt ut. Det borde ta slut på hatet efter hon rykt.
Ja jag tycker det jag med. Att känna hat mot henne förstår jag inte riktigt heller.
Jag vet egentligen inte hur hat känns.
Avsky kan jag känna tydligt.
Hon hade fula sidor som visades men hon var ju inte helt igenom ful människa. Hon var fin också. Jag kan inte säga annat.
Hon blev utröstad. Tittarna valde att behålla Lisa. Jag med. Thats it. Jag ville krossa fyrmannapakten. Inte Anty.
Har aldrig ens sett Anty förut och har inte kollat in henne efteråt heller.
Hon kör sitt race, tjänar sina pengar, får följare men alla följare är inte alltid beundrare.
Man måste nog vara stenhård och sålla kommentarer. Ruska på huvudet och gå vidare.

Att vara " kändis" kostar. Det är inte alltid kärlek som följer kändisen.
De exponerar sig själv eller sin kropp osv och får räkna med att någon dåre dyker upp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
ZorroKungen heter han som deltagit i Talang två gånger.

Här är han:
https://www.youtube.com/watch?v=RgbFWyZKWfE

Ohh, this guy. Tackar pyjamas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Man kan absolut tycka att hon uppförde sig dåligt i BB. Det gör även jag till viss del. Men nu har hon ju blivit utröstad och lämnat huset eller hur? varför inte bara låta henne vara då och fokusera på dom som är kvar i huset istället?

När hon slutar prata om BB så absolut. Vill gärna se hennes försvarstal som hon filar på, men antar att det mesta blir prat om hat. Förstår att hon blir chockad eftersom hon tror hon är så schööön hela tiden. Står dock inte bakom sånt och skulle aldrig skriva något direkt till henne till exempel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in