2020-03-03, 14:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Missat att hon slutat med medicinen!? Men enligt någon annan i tråden Elvanse

Frågan är ju då om hon även äter någon annan medicin men hon pratade om det idag på morgonen att hon slutat ta sin medicin (nämnde inte vad den hette) efter att hon gick in i huset. Någon frågade, tror det var Glasman, om hon varit utan tidigare men det har hon inte. Hon säger sig behöva den när hon arbetar men när hon ska umgås försvårar den. Känns ju inte direkt lämpligt att vara utan när hon är i det här pressade läget?
2020-03-03, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Det enda dom det här Jocke Lundell pranket kommer leda till är att ännu fler kommer heja på Sami.

Helt perfekt för mig iallafall.
2020-03-03, 14:13
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fast är regeln att de ska hänga blir det fel att stå på något. Då kunde de lika gärna stå kvar på pallen-isch.
Om BB är konsekventa så är det upp till deltagarna att hitta eventuella kryphål i reglerna, om det där nu ens ska betraktas som ett kryphål. Jag tycker inte det.
2020-03-03, 14:14
Medlem
avixs avatar
Julia frågade imorse om BB kunde ge henne medicinen så hon har inte slutat. I så fall äter hon fler sorter.
2020-03-03, 14:14
Medlem
Citat:
Frågan är ju då om hon även äter någon annan medicin men hon pratade om det idag på morgonen att hon slutat ta sin medicin (nämnde inte vad den hette) efter att hon gick in i huset. Någon frågade, tror det var Glasman, om hon varit utan tidigare men det har hon inte. Hon säger sig behöva den när hon arbetar men när hon ska umgås försvårar den. Känns ju inte direkt lämpligt att vara utan när hon är i det här pressade läget?

Ah men säkert elvanse eller concerta då. Jag får svårt att umgås med folk av concerta, blir för instängd i mig själv då.
2020-03-03, 14:15
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem ska hänga så länge som möjligt inom en timme

tex gula laget tejpade jocke på 5 min ca han hängde 15 min vilket innebär att dem inte vinner om dem andra hänger längre än 15 även om dem tejpade 35 minuter

Tusen tusen tack!
2020-03-03, 14:16
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De får en timme på sig att tejpa upp och hänga kvar någon så länge som möjligt. Den som hänger flest minuter efter att stödpallen dragits bort vinner och sitter säkert.

Gula drog bort pallen först men Jocke hängde inte speciellt längre 10-15 min kanske. Julia har hängt längst och rosa vinner förmodligen.

Tackar så mycket!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Ah men säkert elvanse eller concerta då. Jag får svårt att umgås med folk av concerta, blir för instängd i mig själv då.

Okej, och är det Elvanse får man ju absolut inte avbryta behandingen plötsligt. Den ska väl fasas ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Julia frågade imorse om BB kunde ge henne medicinen så hon har inte slutat. I så fall äter hon fler sorter.

Hon verkar ju väldigt fokuserad just nu, så känns konstigt att hon inte skulle ha tagit den.
Medlem
gabrielle2s avatar
Ha ha ha. Juliakommentar. Jag blir så jävla kåt utav det här. Jag älskar silvertejp😂😂😂
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Missade detta. Hoppas det stämmer så vi kan få ut Amilia men Lennie har makten..

Fast frågan är hur makten kan utnyttjas om han redan på fredag skall nyttja den. Normalt sker detta på måndag.
2020-03-03, 14:17
Medlem
Citat:
Okej, och är det Elvanse får man ju absolut inte avbryta behandingen plötsligt. Den ska väl fasas ut.

Aldrig hört, Elvanse har en lång inkörning men kan tas efter behov efter en tid. Men märkt att det är lite olika från läkare till läkare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in