2020-03-03, 12:17
  #41749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Då Jocke ändå lämnar imorgon så får dom nog hålla på


ja dem kan ju knappast hota med att slänga ut han
2020-03-03, 12:18
  #41750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Byt kamera

Gjort, men ljudet suger ju så man hör ingenting av vad dem säger
2020-03-03, 12:19
  #41751
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giltigtanv
Hur mycket tror ni jocke får i pengar för dessa 2 dagar av "prank"?
Inte helt säker på att han gör det för pengar.
Han bad ju själv om att få va med.
Han har väl just släppt en ny låt(?) och det är väl bra att synas lite extra då kanske.
2020-03-03, 12:20
  #41752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Gjort, men ljudet suger ju så man hör ingenting av vad dem säger
Jag har bra ljud i alla kameror
2020-03-03, 12:21
  #41753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giltigtanv
Hur mycket tror ni jocke får i pengar för dessa 2 dagar av "prank"?


Inget

Ska ha varit han som ringde till BB och fråga om han fick vara med enligt Expressen. Men gratis reklam för ditt brand i 2 dagar är aldrig fel.
2020-03-03, 12:21
  #41754
Medlem
Amelias lag lär ju inte förlora i alla fall , Jesse , Lisa o Alex kommer hänga löst
2020-03-03, 12:22
  #41755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jag har bra ljud i alla kameror

Jaså det har du? Är ju bara i DC som man hör bra
2020-03-03, 12:22
  #41756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Inte helt säker på att han gör det för pengar.
Han bad ju själv om att få va med.
Han har väl just släppt en ny låt(?) och det är väl bra att synas lite extra då kanske.
Självklart tar han bra betalt för den reklam han o Jonna gör dessa dagar
2020-03-03, 12:23
  #41757
Medlem
Vart är det bekräftat att Jocke bara stannar i 2 dagar?
2020-03-03, 12:23
  #41758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Jaså det har du? Är ju bara i DC som man hör bra
Ja har inga problem idag
2020-03-03, 12:24
  #41759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Vart är det bekräftat att Jocke bara stannar i 2 dagar?
Expressen o Aftonbladet
2020-03-03, 12:25
  #41760
Medlem
ollepolle90s avatar
Kul om de kör freeze-tävling o både Patzy o Antonia kommer in o sen går ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in