Citat:
Ursprungligen postat av
giltigtanv
Hur mycket tror ni jocke får i pengar för dessa 2 dagar av "prank"?
Inte helt säker på att han gör det för pengar.
Han bad ju själv om att få va med.
Han har väl just släppt en ny låt(?) och det är väl bra att synas lite extra då kanske.