2020-03-03, 11:28
  #41677
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jocke pruttade och både Sami och Jocke nickade mot varandra.
Sami: "Snyggt!"
2020-03-03, 11:28
  #41678
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja men julia bjuder ju på sig själv jasse har ju blivit så tråkig sen martin kom in

vi vet ju vem vi väljer här om vi blir tvungna att välja mellan dem båda


Julia faller för grupptrycket när nästan alla triggar henne till att bli Olga, det är sorgligt. Sen bryr ju sig Jasse om henne och stöttade henne enormt förra veckan då Julia dippade. Julia har fastnat i vad Sami och Glasman tycker om Jasse och ser inte Jasses person längre
2020-03-03, 11:29
  #41679
Medlem
elimes avatar
Jaha så det var bara ett "prank" att jocke kom in..
2020-03-03, 11:30
  #41680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Julia faller för grupptrycket när nästan alla triggar henne till att bli Olga, det är sorgligt. Sen bryr ju sig Jasse om henne och stöttade henne enormt förra veckan då Julia dippade. Julia har fastnat i vad Sami och Glasman tycker om Jasse och ser inte Jasses person längre
Julia var så redan första festen utan grupptryck
2020-03-03, 11:30
  #41681
Medlem
foxieroxies avatar
Mergin: "Vem f*n ska tvätta mina kläder nu?" oookeeeeyyy...
2020-03-03, 11:31
  #41682
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Jaha så det var bara ett "prank" att jocke kom in..


Japp, lite kul ändå alla som säkert köpt abonnemang bara för hans skull så är han med i 2 dar! Fail!!
2020-03-03, 11:31
  #41683
Medlem
gabrielle2s avatar
Jag tror att Julia är bipolär. Om man nu skall hålla på att diagnostisera allt och alla.
Endera vet hon om det eller inte.
Jag tycker att hon är manisk, pratar snabbt och skiftar enormt mycket i sitt stämningsläge.
2020-03-03, 11:32
  #41684
Medlem
Haha Lisa är slutkörd efter gårdagen
2020-03-03, 11:32
  #41685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Japp, lite kul ändå alla som säkert köpt abonnemang bara för hans skull så är han med i 2 dar! Fail!!
Inte många som gjort det
2020-03-03, 11:32
  #41686
Medlem
__Alez__s avatar
Glasman blir nog gladast när Jocke drar imorgon.
2020-03-03, 11:33
  #41687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Antys story på instagram , ligger fler där nu när hon är o handlar
Men seriös
2020-03-03, 11:33
  #41688
Medlem
in med brevhelvetet nudå alltid försenat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in