2020-03-03, 11:08
  #41641
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert

Vågar man gissa att deltagaren som inte nämns vid namn har utomeuropeiskt ursprung?
Fail.
2020-03-03, 11:09
  #41642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Jag menade med mitt inlägg att två deltagare i huset vet nu sanningen om Antonia

Det vet alla sen innan
2020-03-03, 11:10
  #41643
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Expressen

"Deltagaren Sami Jacobsson har ett mörkt förflutet med nazistiska värderingar och en annan deltagare har sagt att ”han ska våldta vår nya deltagare i natt”. Samma deltagare ska också ha sagt att han vill ha ihjäl en annan deltagare. "

Är inte detta en jävla dubbelmoral av Expressen?

Varför nämner de inte den andra deltagaren vid namn?

Som jag har förstått det har denne Sami numera tagit avstånd från nazismen.

Vågar man gissa att deltagaren som inte nämns vid namn har utomeuropeiskt ursprung?
Nej. Det är Patrik Patzy Svensson. Bögar får också immunitet... Men man kan räkna ut att det är han om man slår ihop vad expressen skrev och vad Aftonbladet skrev om händelserna...
__________________
Senast redigerad av Lillamig72 2020-03-03 kl. 11:13.
2020-03-03, 11:10
  #41644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Expressen

"Deltagaren Sami Jacobsson har ett mörkt förflutet med nazistiska värderingar och en annan deltagare har sagt att ”han ska våldta vår nya deltagare i natt”. Samma deltagare ska också ha sagt att han vill ha ihjäl en annan deltagare. "

Är inte detta en jävla dubbelmoral av Expressen?

Varför nämner de inte den andra deltagaren vid namn?

Som jag har förstått det har denne Sami numera tagit avstånd från nazismen.

Vågar man gissa att deltagaren som inte nämns vid namn har utomeuropeiskt ursprung?

För att Patzy inte är kvar i huset
2020-03-03, 11:11
  #41645
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nej för mig var det ingen större händelse men jag tror att urladdningen dem emellan var explosiv och mycket påtagligt för dem båda.
Jag tänkte direkt. Martin tar till nävarna när han blir arg. Kanske också därför han har ett översnällt beteende. Ryggar och blir stel i hela kroppen utav närhet som inte är på hans villkor.
Julia har sagt ett fkertal gånger innan urladdningen att hon inte vill vara kvar.

Jag jobbar när jag inte jobbar. En arbetsskada.
Analyserar, analyserar och analyserar. Sjukt jobbigt.
De går ju att spekulera och analysera tills hjärnan kokar Är ju hela grejen med programmet.

Nu såg ja inte själva händelsen utan följde de som var i Köket, men såg allt bråk direkt efter.
Julia verkar vara en bra tjej men blir extremt jobbig när hon dricker, vilket bör va nåt hon bör tänka på. Hon lär ju påverkas lika av alkohol utanför huset så hon vet nog själv hur hon blir.
De lät ju varken på henne eller honom (och de andra) som att det var en stor grej mer än att hon reagerade kraftigt.

Flera har ju pratat om att lämna så de är hon ju inte ensam om. Tror det är en vanlig återkommande känsla att man vill dra, sen betyder de ju inte att dom gör de. Lika tror ja det är med Julia. Är hon nykter så stannar hon.

Att Martin inte alltid är bekväm med Jasmine ser man ju tydligt. Han är nog väldigt tveksam till hela grejen med henne. Ja tror inte han blev den han trodde han skulle bli där inne. Då och då gör han lite av de han sa att han skulle göra innan han gick in, att trycka på knappar och provocera. Tror inget annat om honom.
Däremot tycker ja alla är extremt klängiga på varandra hela tiden. Ja hade personligen aldrig grejat det. Så om han inte tycker att de är bekvämt att "gosa" med alla så är ju inte de nåt konstigt.
2020-03-03, 11:11
  #41646
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Expressen

"Deltagaren Sami Jacobsson har ett mörkt förflutet med nazistiska värderingar och en annan deltagare har sagt att ”han ska våldta vår nya deltagare i natt”. Samma deltagare ska också ha sagt att han vill ha ihjäl en annan deltagare. "

Är inte detta en jävla dubbelmoral av Expressen?

Varför nämner de inte den andra deltagaren vid namn?

Som jag har förstått det har denne Sami numera tagit avstånd från nazismen.

Vågar man gissa att deltagaren som inte nämns vid namn har utomeuropeiskt ursprung?
Expressen likt annan media plockar endast det som skall passa in för dagen. Hade det varit på 30- talet hade de lyft fram Sami.
Människor är inte som media beskriver människor. Människor har allt utav alla där inne mer eller mindre. Även expressenanställda.
Sami är Sami och inte expressens Sami.
Expressen med rätten att hata.Självpåtaget hat. Rätten att utesluta och innesluta. Rätten att välja medmänsklighet som de vill.
__________________
Senast redigerad av gabrielle2 2020-03-03 kl. 11:13.
2020-03-03, 11:11
  #41647
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Det vet alla sen innan

Jag har inga problem med människor som har dyslexi, problem med grammatiken, läsförståelse etc.

Men snälla, läs ett par gånger samma kommentar innan du svarar så slipper vi onödiga inlägg
2020-03-03, 11:12
  #41648
Medlem
Undrar om Isabell och Kim kommer va på finalen bara undrar med tanke på de sa de hatar jude och glasman är ju jude
2020-03-03, 11:12
  #41649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Jag har inga problem med människor som har dyslexi, problem med grammatiken, läsförståelse etc.

Men snälla, läs ett par gånger samma kommentar innan du svarar så slipper vi onödiga inlägg
Bara påpekar att alla i huset vet det inte bara två
2020-03-03, 11:13
  #41650
Medlem
Eftersom joakim är mullvad och ska ändå lämna huset på onsdag kan han göra hur mycket regelbrott som helst och säga en massa som hänt utanör huset som att corona nu är i italien mm
2020-03-03, 11:13
  #41651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Kolla igen då , nån tjej som storgråter o cmore appen kan man radera mm
what?
2020-03-03, 11:14
  #41652
Medlem
kendallos avatar
Jag som inte vet något i princip om jocke lundell sitter här och förundras över hur blåst han verkar vara. ("Kunde de inte döpt viruset till nåt annat än corona? Ölen heter ju så!"....
Det är inte många indianer i den kanoten. Ytterligare ett bevis på att sociala-medier-generationen har alla boktäver i alfabetet utom IQ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in