Citat:
Ursprungligen postat av
gabrielle2
Nej för mig var det ingen större händelse men jag tror att urladdningen dem emellan var explosiv och mycket påtagligt för dem båda.
Jag tänkte direkt. Martin tar till nävarna när han blir arg. Kanske också därför han har ett översnällt beteende. Ryggar och blir stel i hela kroppen utav närhet som inte är på hans villkor.
Julia har sagt ett fkertal gånger innan urladdningen att hon inte vill vara kvar.
Jag jobbar när jag inte jobbar. En arbetsskada.
Analyserar, analyserar och analyserar. Sjukt jobbigt.
De går ju att spekulera och analysera tills hjärnan kokar

Är ju hela grejen med programmet.
Nu såg ja inte själva händelsen utan följde de som var i Köket, men såg allt bråk direkt efter.
Julia verkar vara en bra tjej men blir extremt jobbig när hon dricker, vilket bör va nåt hon bör tänka på. Hon lär ju påverkas lika av alkohol utanför huset så hon vet nog själv hur hon blir.
De lät ju varken på henne eller honom (och de andra) som att det var en stor grej mer än att hon reagerade kraftigt.
Flera har ju pratat om att lämna så de är hon ju inte ensam om. Tror det är en vanlig återkommande känsla att man vill dra, sen betyder de ju inte att dom gör de. Lika tror ja det är med Julia. Är hon nykter så stannar hon.
Att Martin inte alltid är bekväm med Jasmine ser man ju tydligt. Han är nog väldigt tveksam till hela grejen med henne. Ja tror inte han blev den han trodde han skulle bli där inne. Då och då gör han lite av de han sa att han skulle göra innan han gick in, att trycka på knappar och provocera. Tror inget annat om honom.
Däremot tycker ja alla är extremt klängiga på varandra hela tiden. Ja hade personligen aldrig grejat det. Så om han inte tycker att de är bekvämt att "gosa" med alla så är ju inte de nåt konstigt.