Citat:
Då är det den första där han drar ut henne i bilen, som han kör för H*annas föräldrar och JG också. Och att L*ena anmält honom för att hon inte ville släppa S*tefan, det är det han invaggar andra att tro. Att han själv inte slutar att träffa LW, det hemlighåller han noga. Hans egen del i det hela ligger helt på LW.
Förhör H*annas mamma:
Aktbil 149 sid 463
"På fråga om Birgitta visste om den anmälan från Lena svarar Birgitta att det visste hon om.
Det hade Stefan och Hanna berättat, att Lena vägrade gå ur bilen. Birgitta tänkte att det inte
var så allvarligt. Stefan och Hanna berättade aldrig varför inte Lena ville gå ur bilen.
Otroheten och att Stefan inte ville träffa Lena mer kanske var anledningen. Lena var ju
svartsjuk själv när Stefan inte ville fortsätta med henne. Så Birgitta tyckte inte att den
anmälan var så konstig. "
Så här säger L*ena om hur hon uppfattar hur S*tefan behandlar H*anna vid anmälan om ofredande i nov-16:
Aktbil 161, sid 5:
"Han är "mr najs", han är trevlig, han är omtyckt av alla, alla tyr sig till honom och en sån man
lämnar inte sin sjuka fru för grannen.
Nu när jag tänker tanken efter att jag fått distans, så förstår jag att hon säkert inte vore sjuk
ifall hon inte vart med honom, han har vart mycket elak mot henne barnen. Han har brutit ned
henne, hon är otroligt skör. Jag är också skör nu men är en stark kvinna inom mig men hon är
skör."
Förhör H*annas mamma:
Aktbil 149 sid 463
"På fråga om Birgitta visste om den anmälan från Lena svarar Birgitta att det visste hon om.
Det hade Stefan och Hanna berättat, att Lena vägrade gå ur bilen. Birgitta tänkte att det inte
var så allvarligt. Stefan och Hanna berättade aldrig varför inte Lena ville gå ur bilen.
Otroheten och att Stefan inte ville träffa Lena mer kanske var anledningen. Lena var ju
svartsjuk själv när Stefan inte ville fortsätta med henne. Så Birgitta tyckte inte att den
anmälan var så konstig. "
Så här säger L*ena om hur hon uppfattar hur S*tefan behandlar H*anna vid anmälan om ofredande i nov-16:
Aktbil 161, sid 5:
"Han är "mr najs", han är trevlig, han är omtyckt av alla, alla tyr sig till honom och en sån man
lämnar inte sin sjuka fru för grannen.
Nu när jag tänker tanken efter att jag fått distans, så förstår jag att hon säkert inte vore sjuk
ifall hon inte vart med honom, han har vart mycket elak mot henne barnen. Han har brutit ned
henne, hon är otroligt skör. Jag är också skör nu men är en stark kvinna inom mig men hon är
skör."
Har HAN invaggat andra att tro att det var LW som inte kunde släppa taget från honom ?
När halva FUP visar att Lena Wesström var sjukligt bestatt av SD så fortsätter du ditt envisa tragglande om att det var SD som lurat oss att tro det?
Hade han hällt superlim på sätet tror du?
Du har en skuldproblematik hårt kopplat till kön som du behöver reda ut..
men vad är det för fasoner av NFC att vägra utreda SD:s alibi. Det är väldigt viktigt kan jag tycka. Att slå hål på hans alibi måste vara av topprioritet.
))..