2020-03-03, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Daniel "får jag bara säga en saak?" Glasman

100%
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tänk att ta MDMA med Julia istället.

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men precis. Man såg ju verkligen hur hon kopplade på YouTube-Antonia när hon skulle svara på frågorna också. Jag känner, återigen, hur jävla besviken jag är. Den där Instagram-Antonia ÄR ju verkligen så himla gullig - en sida som verkligen inte kom fram i BB-huset.

Ska bli intressant att se hennes bortförklaringar. Kommer antagligen bli provocerad.

Tycker det är fruktansvärt hur man ens kan vara så? Hade jag haft henne som polare, och sett henne bli en helt annan person på hennes sociala medier än irl, hade blivit livrädd.

Känns INTE som att detta är ett wake up call för henne. Det kommer komma förklaringar om att ”man blir knäpp i huset, alla pratar om alla blaha blaha”
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
hon finns till vårt förfogande?

Hon tror vi har massa frågor, ä nää, du är en falsk idiot, vi har inga frågor på det.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Daniel "får jag bara säga en saak?" Glasman
Ja, och om man säger nej så blir det: "men det skiter jag i", med Farstas släpigaste röst.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Här har ni Antonias story:

https://imgur.com/RCMNc6q

Tack moder. Vet inte vad man skall säga. Jag har tyvärr redan en bestämd åsikt om henne efter vilket svin och avskräde hon var mot andra deltagare.
2020-03-03, 01:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gredsson
Ett svin på vilket sätt? Vad gjorde hon? Jag kan fortfarande inte se hur hon kunde bli utröstad mot den äckligt fula gamla lesbiska kärringen. Jag spyr nästan varje gång jag ser henne. Vad fan gör en äcklig 40 åring i Big brother?
Vad gör en äcklig Anty 30år i BB.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon var den som såg till att det blev så tydliga grupperingar, släpper inte in andra som kommer, himlar konstant med ögonen, översittarattityd, skitsnackare tillsammans med Amilia. Sverige har talat - ut med mobbare! Vi gillar genuina folk som verkligen bryr sig och är sig själva och har ett stort hjärta, det hade Lisa!

+1
Medlem
Glasman måste vi börja kalla för filosofen.
Avslutad
Glasman känns som en riktigt hal jävel. Supercharmatisk och skulle kunna sälja världens skitbil till dig men måla upp den om den vore världens bästa. Han är väldigt duktig socialt och lär nog vara kvar ett bra tag till. Riktig kameleont.
2020-03-03, 01:13
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Fatta att ta syra med Glasman

Han har upprepande gånger pratat positivt om droger.
2020-03-03, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tycker det är fruktansvärt hur man ens kan vara så? Hade jag haft henne som polare, och sett henne bli en helt annan person på hennes sociala medier än irl, hade blivit livrädd.

Känns INTE som att detta är ett wake up call för henne. Det kommer komma förklaringar om att ”man blir knäpp i huset, alla pratar om alla blaha blaha”
Jag håller verkligen med. Jag hade stenhårt börjat ifrågasätta min vänskap med henne, lol.

Nej, jag tror tyvärr inte heller det. Likt alla influencers är hon kass på att ta kritik, och kommer skylla det på yttre omständigheter osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in