2020-03-03, 01:05
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Vad är det med Glasmans sätt som får det att krypa i kroppen? Ruggig sektledaraura på den mannen.
Medlem
Varsegod Anty, ska bli så skönt att slippa se en osäker 28 åring himla och rulla med ögonen.

Här har du ditt manus jag skrev åt dig imorse. Det är waaaow. 100% (väx upp).

Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Ikväll lämnar Antonia 'Anty' Johnson Big Brother 2020. Hennes varumärke är totalt urvattnat och hon har visat att hon är en 12-åring instängd i en 28-årings kropp. Hon får fortsätta arbeta för Amilias arbetsgivare SPLAY* och posta content till sina fake följare. Totalt har hon gått back på antal följare i sina kanaler totalt, medans alla andra ökar.

Här är manuset till ett kommande klipp på Anty's YouTube där hon förklarar och försöker göra damage controll:

"Alltså waaoww - waaow. Jävlar var schukt (sjukt) det var att vara inne i det där huset. Ni som inte varit inne i huset kan aldrig förstå, även om ni tittat 24/7 (livestream) så får ni inte hela bilden. Man blir inte sig själv. Små saker blir så stora och relationer blir ännu mer intensiva, som med mig och Mergim.

Många verkar vara besviken på att de inte känt igen mig från min Youtube-kanal. Det är för att man blir inte sig själv i Big Brother, tro mig. Jag har i 3 veckor kanske betett mig som en jävla idiot. Många andra klarade tydligen att vara sig själv och vara normala, trevliga, glada och positiva till jobba situationer. Men tro mig, det går inte. Det är helt omöjligt. Jag försökte verkligen, jag var inne i bikten och förklarade det 1000 gånger. Sen har ni bara sett EN TIMME av totalt 24 timmar, och vi var 12-13 personer, så egentligen 1 timme av 288 timmar. Ni fattar. Dom kan klippa det och välja ut det taskigaste ena dagen och sen andra dagen något jättebra. Sen finns det många som säger att klippningen har varit för snäll och att de tagit bort mycket jag sagt från 1 timmes programmet, ni har fel.

Jag vet vem jag är som person och jag har utvecklats såå himla mycket av det här. Jag sa innan att jag är packeterad i en bitch-förpackning men jag är egentligen så himla glad och positiv. Så är det också!
Jag fick bara inte chansen att visa det, jag hade fullt upp att vara en överlägsen, dryg, eye-rolling-delux-bitch och hänga med den mest avskyvärda personen dygnet runt.

Mergim är en fantastisk person, man måste verkligen hänga med honom dygnet runt för att förstå. Han öppnade verkligen upp sig för mig. Därför kunde vi inte gå en meter från varandra. Jag ville vara hans mamma. Salta hans ägg. Torka upp hans spill och alltid ta hans parti oavsett vad - precis som en riktigt dålig mamma gör. Men jag ville verkligen vara hans mamma. Han är 21 år och han har aldrig sagt något vettigt med substans på 3 veckor förutom brölat "OOOh Aaah" konstant. Men han är verkligen så himla fin person och jag är den enda som har sett det. Inte ens ni som hängt i chatten dygnet runt och kunna följa, anteckna, spela in osv har kunnat uppfatta det men ni förstår inte.

Jag är ett offer, ständigt missuppfattad precis som Mergim. Jag är en fin och underbar person precis som han men ingen verkar förstå och alla andra har tyvärr fel."

----

Anty är signad av Amilias arbetsgivare SPLAY, där av har de varit BBF's sedan dag 1.

Källa:
* SPLAY & Ocast
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
?
Vi gillar rätt personer

I stand corrected!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Hahahaha, han är dendär snubben man råkar börja snacka med på en förfest sen kommer man aldrig därifrån
Haha precis vad jag tänkte, man har druckit lite för lite för vara oartig nog att bara gå därifrån så man sitter snällt där o låtsas lyssna.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah nej, det kommer ej hända!

älskar din avatar

hur går det med sömnen
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glasman är cool. Den ende som valde att börja umgås med Sami när han var utfryst och låg och sov hela dagen.
Haha jag har inget emot glaset men han har lite föreläsartendenser ibland.

Alla har vi våra brister.
Medlem
Hahahaha Glasman fyllepredikar.
Medlem
Lunatics avatar
Sami och Glas borde hänga långt från falska Amilia.
2020-03-03, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Vad är det med Glasmans sätt som får det att krypa i kroppen? Ruggig sektledaraura på den mannen.

Daniel ''filosofen'' Glasman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha precis vad jag tänkte, man har druckit lite för lite för vara oartig nog att bara gå därifrån så man sitter snällt där o låtsas lyssna.

Hahaha ja så klockrent!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
https://www.instagram.com/anty/

Tror man kan kolla på storyn utan att vara inloggad eller följa henne.
Ingen ny story ju , den la hennes vän upp innan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Pallar Jocke 2 veckor tro?

Jocke har inte sökt till Big brother. Han har blivit kontaktad av dem för att medverka. Han har fått en stor summa pengar för att vara med.

Tror han får mer för varje dag han är med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in