2020-03-03, 00:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Någon skrev att det var 70-30, dock utan källa.. Hade varit jävligt intressant att se! Magkänslan säger 51-49, frågan är om inte det hade känts ännu bättre

Det var inte jämnt. Segern var runt 65-35. Jag har räknat fram från flera källor under dagen och gårdagen. Har jobbat med statistik på en större reklambyrå under sju åtta år. Den absolut bästa källan är just FB för de censurerar inte alternativa åsikter. Det är oftast de som är viktigast för de påverkar mest.

Enligt betting sajter skulle Antonia vinna. Jag skrev redan igår att det inte stämmer. Precis som att Clinton skulle slå Trump fick de helt fel.

Dessutom avgörande är att vanliga människor ogillar pakter, den stora massan är viktig och kan man styra den har man vunnit mycket.

Skrattretande är att spacklet hade 300k följare men exempelvis endast mellan 20 och 50 kommentarer på inlägg vilket visar att de följarna är olojala eller att de bara har loggat på någon gång och ligger kvar i databasen som visar enorma siffror. Jag tror mest på teorin att det saknas lojalitet och det är"one off" följare som har bara loggat på någon gång.

I vilket fall så pekar allt på att beroende hur det går i tävlingar så kommer deltagarna i "Pink Ladies" åka ut ASAP. Vilket jag och massan hoppas.
2020-03-03, 00:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag har sagt det innan men Lennie och Mergim är mer kärleksfulla än Martin och Jasse

Hon kissade INTE.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Naaaaaw va söta dom är nu, Glennie och Mergim. En liten puss nu också då?
Dom 2 pratar om att Lennie har makten nästa vecka.
Mergim smörjer Lennies röv ordentligt
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Det vi fajtades mot var alla influencers som under dagen postade "rädda anty"-inlägg. Hon har inga fans längre nu när hon visat sin sanna sida

#OnlyBoobs

Haha, ahaa! Jomen nu är hon en en långt-bak-i-alfabetet-kändis och kommer frottera sig med alla andra i den kategorin en stund, och betalt samarbete med bohoo och andra liknande kines-masstillverkade-kläder-sajter ett tag tills någon annan tuttfia brädar hennes följarantal och boobs.
Medlem
Varför bråkar Mergim, Lennie och Amilia om att någon ska sova i gula rummet hahaha?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Just i fan Lennie har makt nästa vecka.. då blir nog Mergim och Amilia kvar.
Tänk om han skulle få välja mellan Mergim och Amilia. Det hade varit störtkul!
Medlem
Är nog uppskattat an Anty att skälla på Jakob
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Blir en varning på Julia

Knappast, hon driver ju bara med Lenny.

Men mergrim kan inte läsa av sånt för han är en snorunge som går och gråter över anty.
2020-03-03, 00:52
Medlem
Anty har lagt upp en story.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
"Men gose, jag har ju makten"

Haha det var fan lite gulligt sagt av importören.
Vaselinet kanske åker fram inatt
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gredsson
Man kan bara utnyttja detta erbjudande 1 gång och gjort det redan
Fel, skapa ett nytt konto och nyttja erbjudandet igen. Jag är inne på fjärde veckan (2 konton).
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Ja det är jättetrist att hon skäms över sin kropp och känner att hon måste snacka skit om andra för att må bättre, som när hon snacka skit om Julias kropp som enligt vad jag tror har en kropp som dem flesta tjejer vill ha

Jag har inte hört att hon sagt rakt ut att hon skäms över sin kropp men kollar man live så ser man det.

Ja jag tycker också hon är största skitsnackaren men jag går inte på någons kropp för det. Det har liksom inte med någonting att göra. Jag kollar live varje dag och har inte sett att hon skäms över den. Ej heller att förväxla med att en vill visa lika mycket hud som vissa andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in