Plågsamt hur de beter sig annorlunda gentemot Joakim. Stackaren kommer knappast orka bo där inne med ett gäng fans dygnet runt. Kommer inte gå. De måste behandla honom som en vanlig människa för att han ska orka.
Verkligen. Han anstränger sig för att framstå som en ödmjuk "kändis" som inte pratar om sådant, men kan inte låta bli att nämna det i förbifarten. Genomskinligt.
Kan någon påminna mig, vad har den här killen gjort förutom att knulla i tv och sedan driva en blogg med runkbilder? Varför följer folk honom på youtube, dvs vad är det han gör där?
Framförallt hans spökjakter slog igenom ordentligt på youtube, han och Jonna har numera en egen serie på Dplay om enbart spökjakter. Annars vloggar och renovering typ.
Tror faktiskt BB kommer bli ännu tråkigare än vad det redan var nu. Alla kommer slicka Joakims rumpa, Mergim kommer inte våga flippa mer för han vet att han inte har mamma Anty vid sin sida. Hon var vidrig men hon var en bidragande spelpjäs i det lilla dramat vi fick se. Men jag hoppas jag har fel.
Tänkte skriva att ni måste uppdatera med vad som händer under natten (mest vad som sägs om Jocke från Amilia och Mergims håll, vilket sovrum han hamnar i, om Olga kommer på besök och om hur festen blir), men jag vet att jag inte kommer behöva be er för ni är så bra på det ändå<3