1) Igen, tror inte han är en riktig deltagare, oavsett vad det står i Aftonbladet, klart han har ett uppdrag och det är att dra upp tittarsiffrorna. Max en veckas vistelse.
2) ENDA jag ser fram emot när Jockeboi kliver in är Samis reaktion, riktigt kul att de är gamla polare. (Detta säger jag 100% partiskt, jag hade blivit lack om han kände någon annan än Sami där inne, det erkänner jag)
3) Fan vad trött stämning det är i huset dag