2020-03-02, 19:27
  #38677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Exakt. Du har fattat det nu. Litar på dig!

Men det är det enda roliga också Kommer att sluta titta på BB sen när dramat lagt sig
2020-03-02, 19:28
  #38678
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det här kommer att höja tittarsiffrorna totalt en vecka, sen kommer dom att falla som en sten

Poängen är att få folk att fastna för deltagarna

Hur tråkig o dålig denna säsong är, så sitter vi fortfarande här o tittar
2020-03-02, 19:28
  #38679
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Är anty kvar ska han planka och klippa av hennes naglar

Hahahaha du är sjuk
2020-03-02, 19:28
  #38680
Medlem
Bedrövligt om dom nu tar in Jocke trots allt. BB ska bestå av vanliga svenssons och inte massa kändisar. Har dessutom otroligt svårt och se att jocke skulle vara beredd och vara borta 2-3 månader från sin familj det måste vara en kortare period bara i så fall.
2020-03-02, 19:28
  #38681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Om du återvänder till den usla säsongen PH har denna vår, då förstår jag hur mycket du ogillar Jocke

Kollar hellre på myrorna i poolrummet än phs säsong som går nu
Exakt min poäng! Så mycket ogillar jag Jocke.

Men eller hur? Där kan man snacka om trött casting.
2020-03-02, 19:29
  #38682
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Dom var vänner, hon va bjuden till hans spökjakt premiär senast men blev beef på efterfesten mellan hon, Anna Pankova, Jesper Bengtson och Joakim himself. Dom blev irriterade på att dom hade uttryckt sig nedlåtet och man fick se det i bakgrunden på hans vlogg (borttagen) + i bakgrunden på Felicia Avaklews story.

Fan vad du önskar att du var med i dedär gänget, har du en egen youtubekanal?
2020-03-02, 19:29
  #38683
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Men det är det enda roliga också Kommer att sluta titta på BB sen när dramat lagt sig

Ser ni?

Killen som var som mest envis har fattat att det är fucking beef man vill se. Om ni inte tycker om Anty tänk åt det hållet istället.

Kan lova att det kommer spåra om Anty kollar Jocke i ögonen när han kommer bakom svängdörren.
2020-03-02, 19:30
  #38684
Medlem
Måste ta en print när gulhårige Mergim står bredvid platinablonda Jocke
2020-03-02, 19:30
  #38685
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Fan vad du önskar att du var med i dedär gänget, har du en egen youtubekanal?

Det hände, vad ska jag göra?
2020-03-02, 19:30
  #38686
Medlem
herpesvårtas avatar
1) Igen, tror inte han är en riktig deltagare, oavsett vad det står i Aftonbladet, klart han har ett uppdrag och det är att dra upp tittarsiffrorna. Max en veckas vistelse.

2) ENDA jag ser fram emot när Jockeboi kliver in är Samis reaktion, riktigt kul att de är gamla polare. (Detta säger jag 100% partiskt, jag hade blivit lack om han kände någon annan än Sami där inne, det erkänner jag)

3) Fan vad trött stämning det är i huset dag
2020-03-02, 19:30
  #38687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahahaha du är sjuk
De är ju äckliga. Inget fel i det.
2020-03-02, 19:30
  #38688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lovar du på hedersord?
Trodde du var på min sida nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in