2020-03-02, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hela konceptet faller ju när man släpper in någon som (trots dess oduglighet och patetik) har en bred "fanbase". Det är ju givet redan på förhand att hans följare kommer rösta kvar honom vecka efter vecka.
Men han går nog när det är 1 v kvar. Ska nog bara höja tittarsiffrorna
2020-03-02, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alltså du ska tänka på TV4 måste följa Svensk lagstiftning dvs inte främja ngn börja röka eller använda alkohol, Dem du säger tex Discovery & Nent är registrerade i UK och följer deras lagstiftning och på så sätt undgår dem Svensk lagstiftning!

Man ser ju dem vågar inte lasta in sprit i den mån dem borde kanske göra det, Ska ngn röka är det i en 1x1mtr ruta och dem får inte prata med ngn heller så det är ingen bra kombo!

Kommer BB tillbaka så är det inte på TV4 det kan man säga direkt utan gissa Discovery el nent nappar och tar över konceptet!
Det har jag inte sagt någonting om. Pratar endast om deltagarna.
2020-03-02, 19:25
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Finns inget som skulle få mig att inte rösta bort Anty. Inte ens Jockeboi.

Du säger det så bra, min vän!

Ikväll röstar vi givetvis kvar Lisa.
2020-03-02, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad har hänt mellan Anty och Jocke?

Dom var vänner, hon va bjuden till hans spökjakt premiär senast men blev beef på efterfesten mellan hon, Anna Pankova, Jesper Bengtson och Joakim himself. Dom blev irriterade på att dom hade uttryckt sig nedlåtet och man fick se det i bakgrunden på hans vlogg (borttagen) + i bakgrunden på Felicia Avaklews story.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas verkligen att det är ett för tidigt första april-skämt från TV4. Jag har blockat Jockiboi överallt av en anledningen - för att jag inte står ut att se hans ansikte eller höra hans röst eller läsa hans texter.

Sanna mina ord, kommer han in i huset som en riktig deltagare så kastar jag in handduken och återgår till Paradise Hotel.

Om du återvänder till den usla säsongen PH har denna vår, då förstår jag hur mycket du ogillar Jocke

Kollar hellre på myrorna i poolrummet än phs säsong som går nu
Medlem
Det här kommer att höja tittarsiffrorna totalt en vecka, sen kommer dom att falla som en sten
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas verkligen att det är ett för tidigt första april-skämt från TV4. Jag har blockat Jockiboi överallt av en anledningen - för att jag inte står ut att se hans ansikte eller höra hans röst eller läsa hans texter.

Sanna mina ord, kommer han in i huset som en riktig deltagare så kastar jag in handduken och återgår till Paradise Hotel.

Lovar du på hedersord?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Blir kul om Anty är kvar hur hon kommer att säga att det är orättvist att han är så känd sen tidigare

Exakt. Du har fattat det nu. Litar på dig!
Medlem
Trodde den deltagaren de sökte veckan skulle in idag. Antar Jocke ej sökt själv
2020-03-02, 19:27
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Dom var vänner, hon va bjuden till hans spökjakt premiär senast men blev beef på efterfesten mellan hon, Anna Pankova, Jesper Bengtson och Joakim himself. Dom blev irriterade på att dom hade uttryckt sig nedlåtet och man fick se det i bakgrunden på hans vlogg (borttagen) + i bakgrunden på Felicia Avaklews story.

Ojojoj! Stoppa pressarna! Gud va spännande detta lät

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Känner Anty Jocke?

Hon var på hans bröllop. De jobbar inom samma bransch så givetvis känner de varandra mer eller mindre
Medlem
Är anty kvar ska han pranka och klippa av hennes naglar. De är så äckliga och se
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2020-03-02 kl. 19:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in