2020-03-02, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Får försöka kolla senare idag.Blir utloggad på cmore på tvn oxå.

Hände mig också, men bytte lösenord och efter det går det och titta.
2020-03-02, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Aldrig hört någon säga att man mår illa av hennes mediciner, men det är ju individuellt förstås. Tappat aptit däremot! Tror hon inte vill missa maten bara

Jag äter samma medicin, jag mår också ofta väldigt illa utav den. Eftersom den tar ca 2-3 timmar innan den ens börjar verka så vill man ha i mat innan. För vissa dagar är det svårt att äta och maten smakar trä. Som när man knarkat typ. Men vissa dagar är det inga problem med maten alls. Så jag förstår Amilia.
2020-03-02, 10:24
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte
Hände mig också, men bytte lösenord och efter det går det och titta.

Ok ,ska försöka igen då .Tack för tipset !
2020-03-02, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Gäller att vara etta på maten annars kan man ju bli utan
Hon hällde upp ett stort glas äpplejuice, tog avokado mm, så hon passar väl på att ta precis av allt det hon vill ha. Medan övriga får inte dricka mjölk för då räcker inte mjölken till Amilias kaffe.
2020-03-02, 10:25
Medlem
Lord2Moynes avatar
STÄNG MUNNEN NÄR DU ÄTER KONGO-ALEX.

Bombaclat
2020-03-02, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte bara appen
Stängde av mitt wifi då funkade det i mobilen men kan också vara att de håller på och fixar problemet, det stod iallafall ett litet meddelande från dem på sidan.
2020-03-02, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Jag äter samma medicin, jag mår också ofta väldigt illa utav den. Eftersom den tar ca 2-3 timmar innan den ens börjar verka så vill man ha i mat innan. För vissa dagar är det svårt att äta och maten smakar trä. Som när man knarkat typ. Men vissa dagar är det inga problem med maten alls. Så jag förstår Amilia.

Vad är det för medicin?
2020-03-02, 10:29
Medlem
avixs avatar
Tips om ni har problem med Cmore, DC funkar inte för mig för då blir jag utloggad, men KÖK går att se
2020-03-02, 10:30
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Okej men då tar jag tillbaka det, du vet bättre än mig som bara går på vad jag hört
2020-03-02, 10:31
Medlem
så julia tvivlar på sitt stöd tror bara hon slår lisa i rosa sovrummet

hon skulle bara veta

vi väljer dig över jassa alla dagar i veckan
Medlem
Lord2Moynes avatar
Sami gasar ihjäl dom andra i poolrummet nu
Medlem
kermiths avatar
Djävla skön diskussion mellan Sami och Glasman.
Där bl.a. tog upp att "Pink Ladies" är helt imbecilla och fortfarande efter tre veckor skrattar åt Mergim "blattealbanen" Feka som låter som en ko när han blåser med hushållsrullen.

Jag håller med det kanske var roligt de två första dagarna men Antonia ”Spacklet ”Johnson, Amilia "sjökon" Stapelfeldt och Lennie "Mopsen och Importören" Hansson tycker att det fortfarande jätteroligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in