Citat:
Ursprungligen postat av
Simpleguy99
En "vuxen" diskussion huh?
Jag tar upp Ukraina för det är grunden av impeachment! Eller vet du nåt annat?
Jag kan inte reglerna dom har i Ukraina, gör du?
Adam schiff ljög om samtalet först men det kan man inte prata om för det är "Ointressant för fallet"
Bush och Obama bryt också lagar konstitutionen mer än Trump. Men det pratar man inte om för det är "Ointressant för fallet"
Berätta för mig vad är en "vuxen" diskussion?
Du vet att jag svarade på frågor av andra personer i denna tråden eller??
Bidens är irrelevant för impeachment, det är bara orsaken till brottet mot Konstutiuonen som FRAMERS preciserade.
Schiff är irrelevant för impeachment, och det är bara i Senaten rättegången är, och ljuger Schiff där, så är ju det redan julafton för BananRepublikaner.
Men det skedde aldrig, då vittnen vägrades.
Så ja ointressant, för det är bara impeachment i Senaten som har någon betydelse.
På tal om en vuxen diskussion då.
Och vi vet mer saker, man var inte ens intresserad av en utredning i Ukraina, utan bara optics det vill säga att man ville bara Ukrainarna skulle säga de utredde Bidens.
Och det intressanta än idag är ingen utredning startad.
Och om man verkligen var intresserade av Bidens, så startar dessa utredningar på en lägre nivå, och det är inte i första läget, det är inte i andra läget....det är kanske i 8-10 läget som en president kommer in.
Inte heller skickar man sin privata advokat.
Samtalet var aldrig perfekt, för om det vore sant, så hade man presterat detta samtal för hindra en impeachment, det skedde aldrig.
Så där har vi svar på den med.
Du springer runt, runt, runt, runt runt,. runt, och struntar fakta och hur saker fungerar.
Det typ kallas för cirkelargument, är använt av de som inte vill pratar fakta och saklighet.