2020-03-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Jo det är det.

Snälla nån, varför då?
Citera
2020-03-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
"Ameriska"? Nej, han sätter inte det amerikanska folket först, utan börsen och sin egen ekonomi!

Amerikas ekonomi går jätte bra, vad pratar du om?
Citera
2020-03-01, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Ja, korruption är "bara" affärer...

Hunter $50 000/ månaden.

Jared $90 000 000, men du reagerar bara på Hunters pengar....?

Ärliga affärer är korruption?

Ja för när man försökte göra en utredning om Hunter, så la den ner av Farsan Biden. Så vida jag vet så är det ingen utredning om Jared..
Det är skillnaden.
Citera
2020-03-01, 11:30
Medlem
Citat:
Snälla nån, varför då?

Tror du att Epstein hade blivit fängslad av sina egna kompisar? Nej Epstein va skyddad tills Trump blev president
Citera
2020-03-01, 11:38
Medlem
Citat:
Amerikas ekonomi går jätte bra, vad pratar du om?

Dow Jones ner nästan 11% i år, är ju bra, eller?
Citera
2020-03-01, 11:59
Medlem
Citat:
Tror du att Epstein hade blivit fängslad av sina egna kompisar? Nej Epstein va skyddad tills Trump blev president

Suck, och Epstein var inte alls polare med Trump. Nejda. Absolut inte....

Så du menar alltså Obama sa till FBI "nej utred inte Epstein".
Det kryllar av republikaner, personer som velat sätta dit Obama i FBI.... varför skulle Obama riskera nåt för en pedofil som inte har nån direkt koppling till honom.

Men du ser det som troligt ändå.. sluta hitta på flum.
Citera
2020-03-01, 12:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Saknar betydelse?? Okej du är blind för sanningen bara, igen Trump gjorde inget olagligt!

Senaten röstade nej ju för hela detta gjorde på fel sätt, vad skulle dom annars ha gjort? Demokraterna och republikanerna är vänner, det är i skitsamma som sitter som president för allt det är ett spel för dom. Men Trump är ny och han vill det bästa för folket.

Det är du som inte vill prata om verkligheten och säga att alla som inte tänker som du är korkade. Allt detta är en agenda som eliten tvingar på oss vanligt folk men folket börjar att vakna upp och se att som händer omkring oss.

Du är den som pratar runt i cirklar, det är du som inte vågar att se om dig, det är du som kallar människors korkade för dom vågar att fråga och se vad som verkligen händer.
Det fick man aldrig chansen och bevisa eller ens presentera fallet i sin helhet i impeachment.
Och det är verkligheten att man vägrade vittnen, och vad är det för en rättegång där man vägrar vittnen?

Antar du ska prata om huset igen. för fortsätta undvika diskutera ämnet som en vuxen?
Citat:
Ska demokraterna börja om impeachment? Då kommer man att kalla demokraterna korkade.

Clinton är ju korrupta, såklart dom få inget straff. Därför hände det inget, för dom har makt och pengar.

Pratar inte med människor och tror att du har intelligens, när du hela tiden tjötar hela tiden om "perfekta samtalet" och "om det sköts på rätt sätt". Men du är inte smart nog att inse att impeachment är över!

Var få du information att ingen ville ha en utredning? Alla ville förutom Biden och hans kompisar.
Plus Trump sprider ingen korruption.

Sluta att tjöta om saker du inte kan ändra på för annars så verkar du som korkad eller om saker du inte förstår för då verkar du som korkad. I vilket fall inget som bra för dig
Det var du som tog upp Turley inte jag, tydligen har Turley olika regelböcker för impeachment också.
Sälja den till högstbjudande?
Eller den politiskt motiverad?

För vad vi lärde oss är otrohet och ljuga om den impeachment, men bryta mot de regler i konstitutionen FRAMERS satte upp som ett brott mot konstitutionen, var inte.

Och att man inte var intresserad av en utredning, det fick vi reda på av vittnen.
Men Bidens är helt irrelevant för vad trumpen handlingar, och FRAMERS lade detta i konstitutionen som impeachment.
Det mest intressanta är än idag är ingen utredning ens på hemmaplan startad, vilket bara bekräftar man inte var ens intresserad av utreda något.

Jag är inte intelligent, det är det som är det roliga i det hela.
Men en del får mig känna mig som Einstein.

Och samtalet var ju aldrig perfekt, för hade det varit, så hade man bara låtit demokrater hålla på, och sen presentera det i sin helhet.
Pelosi synade den bluffen om ett perfekt samtal, då han hellre tog impeachment än dela med sig av detta.
Och sen klagade över han fick genomgå en
Citat:
Jo det gör det, on man letar och tittar noga på dom senaste 10-20 åren
Nja, det räcker titta inom trådens ämnets ramar för se korruption, och när man pressede Ukraina genom stoppa ett stöd, som stoppades 91min efter det "perfekta" samtalet.
Citat:
Arresterade honom.
Obama, Bush och Clinton visste om Epstein och han ö men dom gjorde inget.
När Trump sitter som president så blev Epstein arresterad.
Jag får information från nyheter och Youtube.

Man rapporterar inte allt som Trump gör, för nyheter vill inte att folket ska se allt gött som Trump gör.

Trump börjar lågt men snart kommer att rensa på toppen av pyramiden, dom på toppen vet det och därför är som rädda.
Rensa toppen av kompetensen och ersätta det med byfånar som de på Homelandsecurity'?
Aldrig varit ett värre träsk av inkompetens nu, lite som Hörby.

Men vad det har nått av detta med impeachment som skedde, det är ingen som ens vet.
Men antar det är jobbigt för dig att försöka saklighet och med fakta.
Citat:
Eh...Ja Biden va vice-president....Det vet du va? Under Obamas år??

Sant Hunter är inte smart och nåt fuffens hände i Ukraina. Därför vill man ha en utredning. Jag vill veta vad som hände.
Ja, men irrelevant för trumpens brott mot konstitutionen, som FRAMERS specificerade.
Citat:
Hahahhah
Man är dum i huvudet om man inte förhandlar med Kina, världsekonomin skulle krascha om Kina gick ner.

Fredsavtal, Fy fan vilken korrupt människa Trump är!! Han borde kriga för det vill vi alla ha ju
Nej det vill vi inte

Jag vet inte om hans bygglån, bryr mig inte.
Trump är för de ameriska folket först
Vad har detta med impeahcment som skedde att göra, ett nytt sått och pratar om irrelevans för slippa sakligheten och fakta?

Är trump för den amerikanska befolkningen först, var det därför han monterade ned pandemi-beredskapen.
Det är nått som haltar extremt där för dig.
Citera
2020-03-02, 07:21
Medlem
Citat:
Ja, korruption är "bara" affärer...

Hunter $50 000/ månaden.

Jared $90 000 000, men du reagerar bara på Hunters pengar....?
Men förstår du inte skillnaden?

Hunter, styrelseledamot i ett bolag som var under utredning för korruption där det med 200% säkerhet också ÄR korrupt, det är ALLA överens om, även Trumpmotståndarna. Joe Biden, vicepresidenten, AVSÄTTER åklagaren som utreder korruptionen och den nya åklagaren, godkänd av Joe Biden, lägger ner utredningen?

Hunter Biden, som inte har någon kunskap och/eller erfarenhet i branschen, får $50 000/mån för ingenting, och korruptionsutredningen, som är fokuserad på just det bolag han sitter i styrelsen för, läggs ner? EFTER att Joe Biden sett till att byta ut åklagaren?

Men Trump är korrupt? För hans son, som faktiskt JOBBAR med att framta en "fredsplan" också får lön för det?

....Och Ivankas varumärken gör framsteg ute i världen? DÅ är Trump korrupt?

Om DU blev president skulle du sätta dina släktingar och vänner i husarrest då? Se till så att dom lägger ner alla sina egna företag pga risken att dom börjar gå bättre under ditt presidentskap vilket skulle göra dig korrupt?

Hur tänker du?
Citera
2020-03-02, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Men förstår du inte skillnaden?

Hunter, styrelseledamot i ett bolag som var under utredning för korruption där det med 200% säkerhet också ÄR korrupt, det är ALLA överens om, även Trumpmotståndarna. Joe Biden, vicepresidenten, AVSÄTTER åklagaren som utreder korruptionen och den nya åklagaren, godkänd av Joe Biden, lägger ner utredningen?

Hunter Biden, som inte har någon kunskap och/eller erfarenhet i branschen, får $50 000/mån för ingenting, och korruptionsutredningen, som är fokuserad på just det bolag han sitter i styrelsen för, läggs ner? EFTER att Joe Biden sett till att byta ut åklagaren?

Men Trump är korrupt? För hans son, som faktiskt JOBBAR med att framta en "fredsplan" också får lön för det?

....Och Ivankas varumärken gör framsteg ute i världen? DÅ är Trump korrupt?

Om DU blev president skulle du sätta dina släktingar och vänner i husarrest då? Se till så att dom lägger ner alla sina egna företag pga risken att dom börjar gå bättre under ditt presidentskap vilket skulle göra dig korrupt?

Hur tänker du?

Shokin skulle bort för att han INTE utredde korruption! Britterna hade efterfrågat material relaterat till korruption men fick inte ett skvatt. Shokin hade inte åtalat en enda "höjdare" under sin arbetsperiod. Han var anställd en runda till för att han skött sitt jobb så bra under sin president - dvs inte jobbade alls. Ukrainarna själva hade 7% förtroende för Shokin.

Det fanns inga bevis för att Hunter var korrupt. Företaget fick betala böter i Ukraina som straff för den korruption de hittade. Åklagaren (som Rudy använder) menade dock att det fanns saker som pekade på att Hunter inte skattade rätt för sin lön.

Så... vad har Jared Kushner gjort då?
"Jobbar" borde du ha citattecken runt, men du har rätt - det var ju en "fredsplan"

Han har läst böcker för att lära sig om konflikten, snacka om att INTE välja person efter kompetens.
Och så du menar att det är ok att han fick 90 miljoner med pengar under bordet, efter att han lagt fram en totalt tokig fredsplan. Undrar vem som isf gav dessa pengar. *hint* *hint* - det var nog inte Palestinier...

Ivankas "framsteg" = Godkända av Kina statsapparat samma vecka som hon är Kina och förhandlar....
wow. Verkligen "framsteg" .... Ivankas röstmaskiner måste bli en hit i USA!!

Oavsett vem som jobbar nära Trump så ska de INTE arbeta i eget bolag samtidigt som de leder landet. Självklart! Men det tycker inte du?
Citera
2020-03-02, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Dow Jones ner nästan 11% i år, är ju bra, eller?

Det sa jag inte, det jag säger är att ekonomi går uppåt
Citera
2020-03-02, 09:17
Medlem
Citat:
Suck, och Epstein var inte alls polare med Trump. Nejda. Absolut inte....

Så du menar alltså Obama sa till FBI "nej utred inte Epstein".
Det kryllar av republikaner, personer som velat sätta dit Obama i FBI.... varför skulle Obama riskera nåt för en pedofil som inte har nån direkt koppling till honom.

Men du ser det som troligt ändå.. sluta hitta på flum.

Suck Garre...

Trump och Epstein va vänner sen så slutade dom att vara vänner detta kan du läsa om.

Epstein blev skyddad av Obama och cheferna på FBI.
Citera
2020-03-02, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det fick man aldrig chansen och bevisa eller ens presentera fallet i sin helhet i impeachment.
Och det är verkligheten att man vägrade vittnen, och vad är det för en rättegång där man vägrar vittnen?

Antar du ska prata om huset igen. för fortsätta undvika diskutera ämnet som en vuxen?

Det var du som tog upp Turley inte jag, tydligen har Turley olika regelböcker för impeachment också.
Sälja den till högstbjudande?
Eller den politiskt motiverad?

För vad vi lärde oss är otrohet och ljuga om den impeachment, men bryta mot de regler i konstitutionen FRAMERS satte upp som ett brott mot konstitutionen, var inte.

Och att man inte var intresserad av en utredning, det fick vi reda på av vittnen.
Men Bidens är helt irrelevant för vad trumpen handlingar, och FRAMERS lade detta i konstitutionen som impeachment.
Det mest intressanta är än idag är ingen utredning ens på hemmaplan startad, vilket bara bekräftar man inte var ens intresserad av utreda något.

Jag är inte intelligent, det är det som är det roliga i det hela.
Men en del får mig känna mig som Einstein.

Och samtalet var ju aldrig perfekt, för hade det varit, så hade man bara låtit demokrater hålla på, och sen presentera det i sin helhet.
Pelosi synade den bluffen om ett perfekt samtal, då han hellre tog impeachment än dela med sig av detta.
Och sen klagade över han fick genomgå en
Nja, det räcker titta inom trådens ämnets ramar för se korruption, och när man pressede Ukraina genom stoppa ett stöd, som stoppades 91min efter det "perfekta" samtalet.

Rensa toppen av kompetensen och ersätta det med byfånar som de på Homelandsecurity'?
Aldrig varit ett värre träsk av inkompetens nu, lite som Hörby.

Men vad det har nått av detta med impeachment som skedde, det är ingen som ens vet.
Men antar det är jobbigt för dig att försöka saklighet och med fakta.

Ja, men irrelevant för trumpens brott mot konstitutionen, som FRAMERS specificerade.

Vad har detta med impeahcment som skedde att göra, ett nytt sått och pratar om irrelevans för slippa sakligheten och fakta?

Är trump för den amerikanska befolkningen först, var det därför han monterade ned pandemi-beredskapen.
Det är nått som haltar extremt där för dig.

En "vuxen" diskussion huh?

Jag tar upp Ukraina för det är grunden av impeachment! Eller vet du nåt annat?
Jag kan inte reglerna dom har i Ukraina, gör du?

Adam schiff ljög om samtalet först men det kan man inte prata om för det är "Ointressant för fallet"

Bush och Obama bryt också lagar konstitutionen mer än Trump. Men det pratar man inte om för det är "Ointressant för fallet"

Berätta för mig vad är en "vuxen" diskussion?

Du vet att jag svarade på frågor av andra personer i denna tråden eller??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in