2020-03-02, 09:51
Avslutad
Klarade batterimannen Lennie uppdraget i söndags förresten?
2020-03-02, 09:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kollade nyss lite klipp på BB 2014, fan vilket drag det var! Skillnaden är ju enorm. Framförallt att de pratade mycket mer till varandra än om varandra
Både den säsongen och den 2011 är ljusår bättre och roligare än årets. Mer fester, bättre drag, roligare deltagare, mer intriger, skandaler. Ja jag kan fortsätta hela dagen.
2020-03-02, 10:00
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Förstår ni inte att programmet är scriptat den här säsongen.

Scriptat och ändå sååå tråkigt? Då var det ju värre än jag trodde.
2020-03-02, 10:06
Medlem
Jag tycker verkligen inte det är tråkigt. Jag är glad att de särskiljer sig lite från tidigare skandalsäsonger med tre guppande täcken första dygnet. Vill man se det kan man kolla PH. Det är det sociala experimentet som är det roliga med big brother. Att de blir så beroende av kroppskontakt. Hur grupperingar blir till och omformas. Hur något så litet kan bli så stort inne i huset. Mycket fascinerande och det ska bli spännande att se dels om Jocke kliver in i huset, vad havs roll är men också hur det kommer påverka de andra. Framförallt om han inte är en ”riktig” deltagare men de låter de andra tro det.
2020-03-02, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Gissar på skolvecka. "Tillbaka efter sportlovet" typ.

Tror inte på något fysiskt som typ militärvecka eller liknande. Har varit mycket fysiskt denna vecka.

Hade möjligtvis varit lite intressant med att köra "Fattiga/Rika" där grupperingarna i huset splittas i olika konstellationer.
Ja, jag hade velat se grupperingarna delas lite!
2020-03-02, 10:11
Medlem
Varför funkar inte Cmore appen? Kickas ut hela tiden när jag loggar in så störande!!
2020-03-02, 10:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Kan ni kolla live just nu? Jag blir utkickad från appen när jag försöker kolla live.

Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Förstår ni inte att programmet är scriptat den här säsongen.

Det är därför man inte har telefonröstning då det skulle va olagligt.

Att man har influencers och att Joakim Lundell kommer in stärker bara den tesen 100%

Det har diskuterats ganska flitigt om det sedan dag tre så du kan vara lugn.
2020-03-02, 10:12
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ska dom nu skicka in någon som är känd sedan tidigare så in med Farmen-Qristina ! Hon kommer äta Amilia till frukost och Anty till lunch.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Jag tycker verkligen inte det är tråkigt. Jag är glad att de särskiljer sig lite från tidigare skandalsäsonger med tre guppande täcken första dygnet. Vill man se det kan man kolla PH. Det är det sociala experimentet som är det roliga med big brother. Att de blir så beroende av kroppskontakt. Hur grupperingar blir till och omformas. Hur något så litet kan bli så stort inne i huset. Mycket fascinerande och det ska bli spännande att se dels om Jocke kliver in i huset, vad havs roll är men också hur det kommer påverka de andra. Framförallt om han inte är en ”riktig” deltagare men de låter de andra tro det.
Ja då är du alone i den analysen kan jag säga dig för denna säsongen präglas mer än någonsin att TV4 vågar inte ge dem sprit eller annat pga alla regler och paragrafer Svensk lagstiftning har, Varför tror du tex dem börjar leta folk som vill in i huset och skaka liv i husets deltagare jo stavas tittarsiffrorna sjunker i takt med inget händer i huset!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Samma här, har du Telia?

Kollar live hela tiden. Har Värnamo Energi.
Medlem
Bra snack i poolrummet just nu med Glasman, Julia och Sami.
Pratar om Anty
2020-03-02, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Varför funkar inte Cmore appen? Kickas ut hela tiden när jag loggar in så störande!!

inte bara appen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in