2020-03-02, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Från det ena till det andra : Varför har negern så konstiga bröst,ett hänger ju ner och är slappt och ser riktigt mjukt och konstigt ut !

Kan vara "bitch tits" av steroider (om han använt det). Annars vette fan
2020-03-02, 09:30
Medlem
Äntligen BB Måndag! Röstningen borde väl komma upp snart så vi kan rösta ut A?

Om TV4 väljer att rädda kvar Anty ikväll på något vis kommer ju det bara resultera i ÄNNU mera bottennapp med tittarsiffror då folk faktiskt vill se på Big Brother och inte Mean Girls.
2020-03-02, 09:31
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Kan vara "bitch tits" av steroider (om han använt det). Annars vette fan

Aha ! Tack för svar.
Ser riktigt skumt och väldigt fult ut.
2020-03-02, 09:34
Medlem
Kan ni kolla live just nu? Jag blir utkickad från appen när jag försöker kolla live.
2020-03-02, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fucklikeastaar
Om Joakim Lundell ska in i huset är det bara tillfälligt. Han är garanterat inte där för att tävla, utan mest troligt för att producera en låt till den musikvideo de jobbat på under veckan
Jag är lite inne på på samma sak men inte att han ska producera en låt. Låten har de ju redan. Snarare gå in och locka lite tittare ett tag.
2020-03-02, 09:37
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Äntligen BB Måndag! Röstningen borde väl komma upp snart så vi kan rösta ut A?

Om TV4 väljer att rädda kvar Anty ikväll på något vis kommer ju det bara resultera i ÄNNU mera bottennapp med tittarsiffror då folk faktiskt vill se på Big Brother och inte Mean Girls.

+1 !
Meangirl/meangirls var rätta ordet och då vet vi att dom kommer hålla henne om ryggen för hon är ju inte direkt omtyckt av folk .
Då kommer många sluta se.
2020-03-02, 09:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Jag är lite inne på på samma sak men inte att han ska producera en låt. Låten har de ju redan. Snarare gå in och locka lite tittare ett tag.
Kastar dem in han så är det tills slutet inget temporärt besök kan jag säga er alla, Om det är temporärt så sjunker siffrorna lika snabbt som han gick ut och det vet TV4!
2020-03-02, 09:41
Bannlyst
Citat:
Kan ni kolla live just nu? Jag blir utkickad från appen när jag försöker kolla live.

Samma här, har du Telia?
2020-03-02, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kastar dem in han så är det tills slutet inget temporärt besök kan jag säga er alla, Om det är temporärt så sjunker siffrorna lika snabbt som han gick ut och det vet TV4!
De kan lila gärna vara raka med oss tittare och säga att det är tillfälligt. Tror inte alla det är omöjligt. Kanske som en joker. För ett uppdrag att röra runt i gruppering eller liknande. Han kan inte vara borta från Familjen Lundell (showen) tills i maj.
2020-03-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Samma här, har du Telia?
Skönt att höra att det inte är bara jag. Nej jag har telenor fd bredbandsbolaget
2020-03-02, 09:49
Medlem
kendallos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Samma här, har du Telia?

Jag blir utslängd från både app och webbsida, har 3/bahnhof
2020-03-02, 09:50
Medlem
Förstår ni inte att programmet är scriptat den här säsongen.

Det är därför man inte har telefonröstning då det skulle va olagligt.

Att man har influencers och att Joakim Lundell kommer in stärker bara den tesen 100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in