Äntligen BB Måndag! Röstningen borde väl komma upp snart så vi kan rösta ut A?
Om TV4 väljer att rädda kvar Anty ikväll på något vis kommer ju det bara resultera i ÄNNU mera bottennapp med tittarsiffror då folk faktiskt vill se på Big Brother och inte Mean Girls.
Om Joakim Lundell ska in i huset är det bara tillfälligt. Han är garanterat inte där för att tävla, utan mest troligt för att producera en låt till den musikvideo de jobbat på under veckan
Jag är lite inne på på samma sak men inte att han ska producera en låt. Låten har de ju redan. Snarare gå in och locka lite tittare ett tag.
Äntligen BB Måndag! Röstningen borde väl komma upp snart så vi kan rösta ut A?
Om TV4 väljer att rädda kvar Anty ikväll på något vis kommer ju det bara resultera i ÄNNU mera bottennapp med tittarsiffror då folk faktiskt vill se på Big Brother och inte Mean Girls.
+1 !
Meangirl/meangirls var rätta ordet och då vet vi att dom kommer hålla henne om ryggen för hon är ju inte direkt omtyckt av folk .
Då kommer många sluta se.
Jag är lite inne på på samma sak men inte att han ska producera en låt. Låten har de ju redan. Snarare gå in och locka lite tittare ett tag.
Kastar dem in han så är det tills slutet inget temporärt besök kan jag säga er alla, Om det är temporärt så sjunker siffrorna lika snabbt som han gick ut och det vet TV4!
Kastar dem in han så är det tills slutet inget temporärt besök kan jag säga er alla, Om det är temporärt så sjunker siffrorna lika snabbt som han gick ut och det vet TV4!
De kan lila gärna vara raka med oss tittare och säga att det är tillfälligt. Tror inte alla det är omöjligt. Kanske som en joker. För ett uppdrag att röra runt i gruppering eller liknande. Han kan inte vara borta från Familjen Lundell (showen) tills i maj.