2020-03-01, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Läste du inte vad jag skrev?? Jag förklarade ju anledning samtalet var på server.

Biden är hela anledningen för en utredning ju, vet du någonting alls om Ukraina skandalen?
Du borde inte skriva om saker du inte vet någoting om.

Ja vad vet du om "skandalen".

Tror du Joe Biden helt på egen hand skickade in sitt hot?
Eller var det från kongresse/senaten kravet kom? Även EU och andra ställde samma krav - bort med Shokin.

Hunter må ha varit korkad, nyttjat sitt namn, tagit genvägar skattemässigt. Säkert något fuffens.
Men vi vet inget. Inte mer om detta än Ivankas eller Kushners genvägar nu.
Citera
2020-03-01, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Mitt tidigare inlägg
(FB) Official impeachment av President Trump

https://www.politifact.com/factchecks/2019/dec/19/jim-himes/himes-says-white-house-snubbed-houses-document-req/
kommer en listning på vad som stoppats

"Nya"
https://www.msn.com/en-us/news/politics/justice-department-acknowledges-24-emails-reveal-trumps-thinking-on-ukraine/ar-BBZyq9v

OMB advokaten skyddar dokumenten med motiveringen
"Specifically, the documents in this category are emails that reflect communications by either the President, the Vice President, or the President’s immediate advisors regarding Presidential *decision-making about the scope, duration, and purpose of the hold on military assistance to Ukraine,” Walsh wrote."

Rätt meningslösa dokument? Vore ju ingen att läsa VAD han egentligen menade?
Menar det borde ju vara fullt med diskussioner om korruption, hur "perfekt" Trump är... så det skulle vara så tråkig läsning. Förstår Trump inte vill tråka ut oss...

Nej, såklart det vore roligt att läsa dom dokumenten och man hoppas att dom släpps.
Jo det borde vara diskussioner om korruption men vissa vill inte ha, klyban är en av dom.

Trump är inte perfekt men han är perfekt för läger just nu. Trump gjorde precis det han ska göra när det handlar om korruption.

https://www.washingtonexaminer.com/opinion/op-eds/trump-would-have-been-right-to-withhold-aid-in-ukraine-corruption-fight

Läs detta så förstår du varför Trump innehöll stöd till Ukraina.

Medan Biden lät Ryssland att invadera Ukraina i 2014, när han va vice president.

https://freebeacon.com/politics/biden-forgets-the-obama-administration-withheld-lethal-aid-to-ukraine/

Detta vill man inte prata om, konstigt...
Alla är på Trump, nästan som dom har en agenda....
Citera
2020-03-01, 10:36
Medlem
Citat:
Ska demokraterna börja om impeachment? Då kommer man att kalla demokraterna korkade.

Clinton är ju korrupta, såklart dom få inget straff. Därför hände det inget, för dom har makt och pengar.

Pratar inte med människor och tror att du har intelligens, när du hela tiden tjötar hela tiden om "perfekta samtalet" och "om det sköts på rätt sätt". Men du är inte smart nog att inse att impeachment är över!

Var få du information att ingen ville ha en utredning? Alla ville förutom Biden och hans kompisar.
Plus Trump sprider ingen korruption.

Sluta att tjöta om saker du inte kan ändra på för annars så verkar du som korkad eller om saker du inte förstår för då verkar du som korkad. I vilket fall inget som bra för dig

Trump ÄR korruption.

Ivanka får 30 nya varumärken godkända i Kina.
Jared Kushner får $90 miljoner dolt till sitt investmentbolag.

Samtidigt som de förhandlar handelsavtal med Kina resp. fredsavtal i Israel.

Trump boka sina egna hotell på resor, sina golfbanor, har sin advokat att göra utredningar.
Hade det varit Putin så hade man skrockat över vilken korrupt snubbe Putin är.

Sen allt vi inte vet om.... Trump kanske har fått bygglov godkända i Turkiet, tvivlar inte en enda sekund att han skulle frågat Erdogan om sådant. OM det fanns behov.
Hotell i Saudi, bygglov, ekonomiska lån.

Tvivlar du en enda sekund att Trump direkt, eller indirekt frågar om sådana saker som bygglov, lån, tillstånd osv...?
Citera
2020-03-01, 10:37
Medlem
Citat:
Så vad, det tjafsas om TDS men en Trumplover, antar/hittar på långsökta sammanhang...

Inget i detta ovan stämmer, det går inte ihop alls.
"helhet"...

Jo det gör det, on man letar och tittar noga på dom senaste 10-20 åren
Citera
2020-03-01, 10:44
Medlem
Citat:
Nej, såklart det vore roligt att läsa dom dokumenten och man hoppas att dom släpps.
Jo det borde vara diskussioner om korruption men vissa vill inte ha, klyban är en av dom.

Trump är inte perfekt men han är perfekt för läger just nu. Trump gjorde precis det han ska göra när det handlar om korruption.

https://www.washingtonexaminer.com/opinion/op-eds/trump-would-have-been-right-to-withhold-aid-in-ukraine-corruption-fight

Läs detta så förstår du varför Trump innehöll stöd till Ukraina.

Medan Biden lät Ryssland att invadera Ukraina i 2014, när han va vice president.

https://freebeacon.com/politics/biden-forgets-the-obama-administration-withheld-lethal-aid-to-ukraine/

Detta vill man inte prata om, konstigt...
Alla är på Trump, nästan som dom har en agenda....

Obama administration kritiserade Putin. Sa Trump nånting ens överhuvudtaget mot Putin...?

"Lethal" aid. Det godkändes redan av Obama 2015.
MEN problemet är att ingen vill skicka vapen till ett land så nära Ryssland. Då visste de antagligen inte hur aktiva Ryssland skulle vara.
Och Ukraina var nöjda med det dem fick av USA. Kommunikation, skyddsutrustning, skydds-transportfordon etc.

Javelins får INTE användas nära fronten för att inte falla under Ryssarnas kontroll.... så hur har saker ändrats under Trump?
Citera
2020-03-01, 10:45
Medlem
Citat:
Tack vare Trump? Hur/vad gjorde Trump relaterat till Epstein?

Snarare, var får du information att han gör det....?
Det finns inget att bemöta för mig, inget att kritisera - för det finns inget...

Trump verkar snarare tagit in sina polare, bidragsgivare, insyltade lobbyister osv. Kan inte riktigt se hur han "rensar"...

Tror inte en enda är rädd. Alls.

Arresterade honom.
Obama, Bush och Clinton visste om Epstein och han ö men dom gjorde inget.
När Trump sitter som president så blev Epstein arresterad.
Jag får information från nyheter och Youtube.

Man rapporterar inte allt som Trump gör, för nyheter vill inte att folket ska se allt gött som Trump gör.

Trump börjar lågt men snart kommer att rensa på toppen av pyramiden, dom på toppen vet det och därför är som rädda.
Citera
2020-03-01, 10:49
Medlem
Citat:
Ja vad vet du om "skandalen".

Tror du Joe Biden helt på egen hand skickade in sitt hot?
Eller var det från kongresse/senaten kravet kom? Även EU och andra ställde samma krav - bort med Shokin.

Hunter må ha varit korkad, nyttjat sitt namn, tagit genvägar skattemässigt. Säkert något fuffens.
Men vi vet inget. Inte mer om detta än Ivankas eller Kushners genvägar nu.

Eh...Ja Biden va vice-president....Det vet du va? Under Obamas år??

Sant Hunter är inte smart och nåt fuffens hände i Ukraina. Därför vill man ha en utredning. Jag vill veta vad som hände.
Citera
2020-03-01, 10:51
Medlem
Citat:
Jo det gör det, on man letar och tittar noga på dom senaste 10-20 åren

Gömmer saker för att "lura" demokrater...??
Citera
2020-03-01, 10:55
Medlem
Citat:
Trump ÄR korruption.

Ivanka får 30 nya varumärken godkända i Kina.
Jared Kushner får $90 miljoner dolt till sitt investmentbolag.

Samtidigt som de förhandlar handelsavtal med Kina resp. fredsavtal i Israel.

Trump boka sina egna hotell på resor, sina golfbanor, har sin advokat att göra utredningar.
Hade det varit Putin så hade man skrockat över vilken korrupt snubbe Putin är.

Sen allt vi inte vet om.... Trump kanske har fått bygglov godkända i Turkiet, tvivlar inte en enda sekund att han skulle frågat Erdogan om sådant. OM det fanns behov.
Hotell i Saudi, bygglov, ekonomiska lån.

Tvivlar du en enda sekund att Trump direkt, eller indirekt frågar om sådana saker som bygglov, lån, tillstånd osv...?

Hahahhah
Man är dum i huvudet om man inte förhandlar med Kina, världsekonomin skulle krascha om Kina gick ner.

Fredsavtal, Fy fan vilken korrupt människa Trump är!! Han borde kriga för det vill vi alla ha ju
Nej det vill vi inte

Jag vet inte om hans bygglån, bryr mig inte.
Trump är för de ameriska folket först
Citera
2020-03-01, 10:57
Medlem
Citat:
Arresterade honom.
Obama, Bush och Clinton visste om Epstein och han ö men dom gjorde inget.
När Trump sitter som president så blev Epstein arresterad.
Jag får information från nyheter och Youtube.

Man rapporterar inte allt som Trump gör, för nyheter vill inte att folket ska se allt gött som Trump gör.

Trump börjar lågt men snart kommer att rensa på toppen av pyramiden, dom på toppen vet det och därför är som rädda.

Ge en länk som säger Trump hade nåt med det att göra....

Och ok, ja man är rädd för en Clown.
Trump är humor, irrationell - men han rensar ingen korruption
Citera
2020-03-01, 10:58
Medlem
Citat:
Hahahhah
Man är dum i huvudet om man inte förhandlar med Kina, världsekonomin skulle krascha om Kina gick ner.

Fredsavtal, Fy fan vilken korrupt människa Trump är!! Han borde kriga för det vill vi alla ha ju
Nej det vill vi inte

Svårt att förstå? Samtidigt som de gör detta med Kina/Israel får de pengar/varumärken under bordet.

Men du reagerar på Hunter?
Citera
2020-03-01, 10:59
Medlem
Citat:

"Ameriska"? Nej, han sätter inte det amerikanska folket först, utan börsen och sin egen ekonomi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in