2020-03-02, 06:41
Avslutad
Det som också kan tala för att Jockeboi kommer in är att han är väldigt berömd för alla hans skräckjakter. Började först på Youtube och nu väldigt aktuell med egen Skräckjakt serie på Dplay.

Jag har knäckt koden. Det blir skräckvecka och han är bara där denna vecka för att ”hjälpa” dom i skräckveckan.
2020-03-02, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hur mår du vännen? En anblick på din posthistorik och det blir väldigt tydligt att du enbart går in på flashback för att avreagera dig och tjafsa med folk. Det finns hjälp!

Jag avhandlar vad fan jag vill, förresten!
Lägg ner! Du kommer ingenvart med dina nertryckarfasoner. Du kanske inte är medveten, men din mindervärdeskomplex lyser igenom rätt bra här på fb.

Sen, jag postar vad f-n jag vill utan att DU behöver lägga dig i !!
2020-03-02, 06:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Lägg ner! Du kommer ingenvart med dina nertryckarfasoner. Du kanske inte är medveten, men din mindervärdeskomplex lyser igenom rätt bra här på fb.

Sen, jag postar vad f-n jag vill utan att DU behöver lägga dig i !!

Ignorera bara fanskapet han började vara vidrig mot mig också ett tag så jag fick agera kennel för att sätta rabieshunden på plats.
2020-03-02, 06:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Snyggaste bruden i huset!

Skönt att smaken är som ett fullt rövhål eller vissa som du kanske gilllar nekrofili för Antonia ”Spacklet ”Johnson är osmakligen hjärndöd.
2020-03-02, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det som också kan tala för att Jockeboi kommer in är att han är väldigt berömd för alla hans skräckjakter. Började först på Youtube och nu väldigt aktuell med egen Skräckjakt serie på Dplay.

Jag har knäckt koden. Det blir skräckvecka och han är bara där denna vecka för att ”hjälpa” dom i skräckveckan.

Det är fan ingen dålig teori ändå
2020-03-02, 07:27
Medlem
Pallestroms avatar
Läser man tråden får man uppfattningen att Anty åker ut så impopulär som verkar vara.
Fast kollar man in Betsafes odds, där hon ff är favorit till 2.5ggr pengarna medan Lisa är sist på 30ggr insatsen förstår man att Lisa åker ikväll...
Senast redigerad av Pallestrom 2020-03-02 kl. 07:54. Anledning: Korrigering av spelbolag
2020-03-02, 07:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Läser man tråden får man uppfattningen att Anty åker ut så impopulär som verkar vara.
Fast kollar man in Betways odds, där hon ff är favorit till 2.5ggr pengarna medan Lisa är sist på 30ggr insatsen förstår man att Lisa åker ikväll...

Betways hade Hilary Clinton som skulle ta en jordskredsseger mot Donald Trump. Likaså att Brexit inte skulle gå igenom. Se vad som hände. Dessutom har Betways inget mer att gå på än hennes påstådda 300k följare, men extremt få visste vem hon var innan BB. Har man 300k följare borde massmedia känna till det och även de som använder sociala medier dagarna i ända.

Låt oss inte ta ut något i förskott jag hoppas bara att drägget åker ikväll.
2020-03-02, 07:55
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Betways hade Hilary Clinton som skulle ta en jordskredsseger mot Donald Trump. Likaså att Brexit inte skulle gå igenom. Se vad som hände. Dessutom har Betways inget mer att gå på än hennes påstådda 300k följare, men extremt få visste vem hon var innan BB. Har man 300k följare borde massmedia känna till det och även de som använder sociala medier dagarna i ända.

Låt oss inte ta ut något i förskott jag hoppas bara att drägget åker ikväll.

Hoppas på samma som du.
Sen Mergim nästa 🙏🙏🙏
2020-03-02, 07:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Hoppas på samma som du.
Sen Mergim nästa 🙏🙏🙏

Jaaaaaaaa!!! Hoppas hoppas hoppas!
2020-03-02, 08:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish

Det är nog den som ligger ute på Youtube han gjorde med tjejen hans samt ngr till som var med i det program serien!
2020-03-02, 08:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Jag vill och hoppas på skräckvecka.

https://www.youtube.com/watch?v=t60BwR2WNW4
https://www.youtube.com/watch?v=-tqNs2viOLY
2020-03-02, 08:16
Medlem
kermiths avatar
Till alla min vänner här på BB lovar jag följande om Antonia ”Spacklet ”Johnson åker ut ikväll;
När jag är hos morsan på middag brukar jag efteråt klämma en riktig stor neger i hennes toalett och hon klagar alltid efteråt att det luktar fan. Eftersom stackars mamma är halvblind och halvdöv så skyller jag på att katten var inne samtidigt och lade en stor bajskorv i kattlådan. Jag gillar ju inte att ljuga så om Antonia ”Spacklet ”Johnson åker ut ikväll så lovar jag att använda en citrondoftande refresher varje gång jag har släppt mitt lass och inte längre skylla på att "Tusse" har varit framme.
Jag lovar på hedersord!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in