2020-03-01, 23:56
Medlem
theeaglefalks avatar
Om Blåval hänger löst kan vi inte spåna på lite frågor som hon skulle få besvara inför framtida sammanhang. Inte för att PKproduktionen hade lyft fram dem men ändå. Typ som ”är du gravid?”
2020-03-01, 23:59
Medlem
Alltså jag tycker Amilia är skön. Är det någon jag skrattat rakt ut åt så är det ju henne (och Sami, uppenbarligen, men han är ju given), och jag skulle hellre umgås en kväll med henne än typ Antonia, Lennie eller Mergim. Det är synd bara att hon verkar tycka det är okej att köra över och prata ned andra bara för att må bättre själv. Lite självrannsakan hade varit bra för hennes personliga varumärke, så att säga.
2020-03-02, 00:01
Medlem
Ryktas om att 18-åriga stockholmstjejen Emma Stave blir ny deltagare imorgon. BB började även följa henne på Instagram under helgen (emmaaisabell).
2020-03-02, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag tycker Amilia är skön. Är det någon jag skrattat rakt ut åt så är det ju henne (och Sami, uppenbarligen, men han är ju given), och jag skulle hellre umgås en kväll med henne än typ Antonia, Lennie eller Mergim. Det är synd bara att hon verkar tycka det är okej att köra över och prata ned andra bara för att må bättre själv. Lite självrannsakan hade varit bra för hennes personliga varumärke, så att säga.
Håller med. Dock kan hon babbla oavbrutet länge, och det är jävligt jobbigt. Hon umgås med fel folk och tyvärr trycker ner andra för att höja sig själv.
2020-03-02, 00:05
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Om Blåval hänger löst kan vi inte spåna på lite frågor som hon skulle få besvara inför framtida sammanhang. Inte för att PKproduktionen hade lyft fram dem men ändå. Typ som ”är du gravid?”

Är du 13 år eller? Tycker du att den frågan är rolig?
2020-03-02, 00:05
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon har ju inte varit orolig en sekund. Man trodde ju det efter tittarfrågorna, men det var ju bara det där med Alex som grämde henne - inte att hon hänger löst.
Nej precis, det var ju det värsta för henne. Hennes grandiosa självbild är så pass stark att hon inte är ett dugg orolig för att åka ut mot någon som Lisa. Det får hon spela att hon känner imorgon.
2020-03-02, 00:08
Medlem
BlueSnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Har två saker.

1. trots att Jockeboi har kontrakt med DPLAY (oklart) så var han ju med i fångarna på fortet för något år sedan, vilket är TV4?

2. Varför i helvete tar han 3 väskor med designer märken (gucci, lv x2) till huset? Det får han inte ens göra förfan. Dock kanske han förflyttar allt till Big Brother väskan sen.

Angående punkt 1 - kan det inte bero på lite vad det är?

Tänker på att t.ex Fredrik Wikingsson var väl med i Pluras Kök (även Filip kanske detta har varit) samt att Filip har varit med i På spåret om man inte missminner sig helt där med?

Förvisso kanske de inte just då hade en något på G med 5 : an då. Minns inte.

.. Med det sagt har jag ingen aning om Joakim kommer in. Men det låter väl inte allt för troligt.
2020-03-02, 00:09
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Ryktas om att 18-åriga stockholmstjejen Emma Stave blir ny deltagare imorgon. BB började även följa henne på Instagram under helgen (emmaaisabell).
Nej för i helvete, hoppas att det är falskt. Det här programmet behöver inte fler influensa ynglingar.
2020-03-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Håller med. Dock kan hon babbla oavbrutet länge, och det är jävligt jobbigt. Hon umgås med fel folk och tyvärr trycker ner andra för att höja sig själv.
Haha det är sant! Men förutom den lilla detaljen. Det är ju classic beteende från osäkra människor.
2020-03-02, 00:10
Medlem
Citat:

En 18-åring?! Herregud..
2020-03-02, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nej precis, det var ju det värsta för henne. Hennes grandiosa självbild är så pass stark att hon inte är ett dugg orolig för att åka ut mot någon som Lisa. Det får hon spela att hon känner imorgon.
"Någon som Lisa"
2020-03-02, 00:13
Medlem
Citat:
Det är vår Flashback kompis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in