Citat:
Ursprungligen postat av
Livingmyownlife
Som jag minns det så kollade folk runt på Patriks konton och just FB där det fanns en del offentliga inlägg med bl.a bilder osv, spånade folk, vred och vände på inläggen till väldigt negativa saker. Tror t.o.m att familjen fick påringningar om olika konstiga saker från anonyma människor.
Bl.a så tog ett visst pucko här i tråden Patriks bilder och skapade olika sidor på Facebook med extremt vidriga saker.
Det fanns ingen vinning att ha kontot kvar till allmän beskådan kan jag tro.
Datorn har ju polis gått igenom så om det skulle finnas något matnyttigt där så är det inget som bara försvunnit för att kontot är borta.
Ett visst pucko och självklart blir jag utpekad. Det var tiotusentals som var engagerade sig på nätet i Patriks försvinnande. I hitta patrik sekten fick inga spekulationer om hans död förekomma. Det ledde till näthat från medlemmar och Admins i den gruppen. Därför skapades grupper av massor av olika medlemmar om div teorier om Patriks död. Bla
drunkning
ramlat ned i brunn
dött på åker och blivit ensilage när tröska kom
krupit i i container och fastnat i sopbil
Tågsurfade
Trillat ned i gammalt gruvhål
Blivit mördad
Överdos
Självmord
Osv. Man kan gissa hur mycket som helst.
Men det mesta pekar på att han pgr av psykisk ohälsa tog Självmord på ett eller annat sätt ute i skogen och blev därefter konsumerad av naturen (nedbrytare eller asätare).
Problemet är att det finns många lättkränkta individer som inte ser verkligheten bakom försvinnanden. Trots allt är alla själv valda olösta försvinnanden väldigt makabra livsöden. Oftast hittas bara benfragment . I Patriks fall kan man kanske hoppas han rosa skor 👞 kanske hittas så han kan indentifieras.
Vildsvins teorin är såklart analogier.
Annars vilket jäkla slut PATRIK måste ha fått på sitt liv. Vilket jäkla sätt att säga hejdå, 😰 usch
/MrsMakaber