Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Det var, och är med mycket stor sannolikhet St*fan Davidss*n som bringade livet om L*na Wesstr*m under Måndags-natten den 14 Maj året 2018 bakom ett bullerplank inom N*a Hjä*sta-området och med hjälp av ett tillhygge som vederbörande vid det då aktuella tillfället brukade sig ut av då denne psykopat brutalt och hänsynslöst dödsmisshandlade sitt offer L*na Wesstr*m ... detta skedde och ägde rum med mycket stor sannolikhet i samförstånd med H*nna Davidss*n.
Frågan lyder enligt ovan skrivet, varför vill du bortförklara detta ?
Mvh/ @JokerMannen

Nu svarar jag på ett annat påstående, men har du/vi mer info om HDs inblandning. Ja, hon (1) kan ha sagt och skrivit att hon önskar livet ur LW och ,(2) uttryckt till sin chef efteråt att hon hoppas LW är död och (3) vetat om mordet vid fel tidpunkt och (4) kommit m uppenbara lögner och minnesluckor i förhör. MEN jag misstänker att hon bara ställts inför fullbordat faktum, och ljuger för att rädda sitt eget liv för att hon tror att SD kommer ur det här. Är det skilsmässan, annat som får dig att tro på samförstånd? Eller finns det ngt som talar för att de var två på BP?
JokerMannen trodde förrut att GM krossat BOs knäskålar först. Hittar du det i FUP nu? Clouded trodde att GM attackerat ögonen tidigt. Kanske inte omöjligt. Även det gör det svårt för BO att flytta sig och dessutom slipper GM "se hennes själ" om ni förstår hur jag menar.