2020-03-01, 16:48
Medlem
Är 27 själv och kan fortfarande få 18-20-åringar, och de flesta jag matchar med på tinder är i det spannet med men jag tänker att när den tiden passerar som man så kommer det ju vara riktigt deprimerande.

Jag har ju fördelen (och klar nackdel med ibland) att jag ser ut som 20-22 så jag borde egentligen fortfarande lyckas med det fram tills 35 i alla fall. Givetvis så är det ju individuellt till största del om man tränar och tar hand om sitt utseende men jag menar generellt. Vid vilken ålder börjar det se mörkt ut?
Citera
2020-03-01, 16:51
Medlem
Petermadsens avatar
42 år
Citera
2020-03-01, 16:56
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Kan tycka att det är upp till var och en. Trot eller ej, men det finns tjejer som gillar äldre män så helt kört är det nog aldrig om det är det du oroar dig för.
Citera
2020-03-01, 16:57
Bannlyst
Skulle säga att det blir ohyggligt svårt när du börjar närma dig 70-strecket.
Citera
2020-03-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Kan tycka att det är upp till var och en. Trot eller ej, men det finns tjejer som gillar äldre män så helt kört är det nog aldrig om det är det du oroar dig för.

Absolut. Men menar mer när de små liven slutar att attraheras av en på grund av åldern.
Citera
2020-03-01, 17:07
Medlem
submariners avatar
Hej,

För ryska oligarker och motsvarande handlar det väl mest om intresse och omgivningens åsikter.
För vanliga dödliga med hyfsade förutsättningar skulle jag säga att så unga tjejer som 18-20 år börjar bli utmanande att scora med när man är över 35
Citera
2020-03-01, 17:07
Medlem
Andersdamaans avatar
När fjädern i skinnspiken har lagt av pga ålderssvaghet skulle jag säga. Det finns flicksnärtor som tänder på gamla gubbar tro det eller ej. Om dom sedan tänder mest på den rynkiga kroppen eller på plånbokslädret låter jag vara osagt, men jag har sett ett flertal exempel genom åren.
Citera
2020-03-01, 17:08
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Absolut. Men menar mer när de små liven slutar att attraheras av en på grund av åldern.

Det finns 18-åriga killar som tänder på 70-åriga kärringar likväl som det finns 18-åriga tjejer som tänder på 70-åriga gubbar.

De kanske inte är så många men de finns. Om det finns nån generell ålder på män då 18-åriga tjejer slutar attraheras av dem tror jag snarare handlar om hur mannen är.
Citera
2020-03-01, 17:10
Medlem
lakritcs avatar
Fräsch kan en man nog vara tills denne är 55-60; resten är preferenser.
Citera
2020-03-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

För ryska oligarker och motsvarande handlar det väl mest om intresse och omgivningens åsikter.
För vanliga dödliga med hyfsade förutsättningar skulle jag säga att så unga tjejer som 18-20 år börjar bli utmanande att scora med när man är över 35

Ja men om jag ser 6-7 år yngre ut när jag är 35 så borde det ju gå? Borde fan gå.
Citera
2020-03-01, 17:17
Moderator
pbos avatar
Den magiska formeln för största åldersskillnad som är socialt accepterad lär ju vara (den äldres ålder / 2 )+7. Räknar man baklänges är 22 den högsta åldern att vara ihop med 18-åringar. I alla fall om det ska vara socialt accepterat.
Citera
2020-03-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Den magiska formeln för största åldersskillnad som är socialt accepterad lär ju vara (den äldres ålder / 2 )+7. Räknar man baklänges är 22 den högsta åldern att vara ihop med 18-åringar. I alla fall om det ska vara socialt accepterat.

Ja men inte vara ihop, bara knulla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in