2020-03-01, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
En match i veckan kommer gå på 5an eller 9an, resten på stream. Det är ju jättemodernt! Att det är sämre får inte stå ivägen för utvecklingen..

En match i veckan från Allsvenskan ELLER Superettan. De sa 30 matcher totalt och inte 30 matcher från Allsvenskan och Superettan
Citera
2020-03-01, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
En match i veckan från Allsvenskan ELLER Superettan. De sa 30 matcher totalt och inte 30 matcher från Allsvenskan och Superettan

Det har jag inte snappat upp. Fy fan!
Citera
2020-03-01, 12:23
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Som tur är lever jag redan framför datorn och streamar alltid matcherna ändå, men jag förstår att folk blir upprörda.
Citera
2020-03-01, 12:39
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Som tur är lever jag redan framför datorn och streamar alltid matcherna ändå, men jag förstår att folk blir upprörda.

Jag också, kollar nästan all sport streamad. Har faktiskt blivit lite överraskad över hur många som kollat på TV-kanalerna. Hur gör folk för att kolla allsvenskan om man är på resande fot. Har själv suttit på barer och caféer i alla möjliga städer och kollat allsvenskan i surfplattan.
Citera
2020-03-01, 13:46
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
För att?

För att de inte på långa vägar har materialet som krävs för att utmana de lag som kommer lägga beslag på de högre placeringarna.
Citera
2020-03-01, 14:10
Medlem
Av vilken anledning kan inte SvFF ändra sitt beslut angående Östersund när dom uppenbarligen har ljugit sig till sin plats i Allsvenskan 2020?
Citera
2020-03-01, 14:25
Medlem
groovesnuss avatar
Peking ser ut att kunna utmana MFF om guldet i år
Citera
2020-03-01, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag också, kollar nästan all sport streamad. Har faktiskt blivit lite överraskad över hur många som kollat på TV-kanalerna. Hur gör folk för att kolla allsvenskan om man är på resande fot. Har själv suttit på barer och caféer i alla möjliga städer och kollat allsvenskan i surfplattan.

Då har man ju kunnat köpa en enskild match på cmore.se. Är man iväg så kan man leva med att det laggar lite och så.
Citera
2020-03-01, 16:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Då har man ju kunnat köpa en enskild match på cmore.se. Är man iväg så kan man leva med att det laggar lite och så.

Har ju varit rätt dyrt att köpa enskilda matcher. Det är rätt härligt att ta med sig plattan och kolla allsvenskan på stranden eller i en park sommartid. Det brukar heller aldrig lagga.
Citera
2020-03-01, 19:53
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetorinar
Av vilken anledning kan inte SvFF ändra sitt beslut angående Östersund när dom uppenbarligen har ljugit sig till sin plats i Allsvenskan 2020?

Håller fullständigt med!
Citera
2020-03-01, 20:19
Medlem
Norrköping med Simon Thern i spetsen har ju visat att de inte riktigt är mentalt redo för den här säsongen, har ju känts ofokuserade sedan start med massa snack om ledningen och att materialförvaltaren inte fick stanna.

Inte undra på att Haksabanovic verkar vilja iväg till DIF.
Citera
2020-03-01, 20:28
Medlem
Joelfrogs avatar
Visst vill man vinna cupen och få spela lite europakval.

Men att vi spelar dåligt nu gör inget för mig, det är i allsvenskan det viktigaste avgörs, Öster slog ju ut Malmö förra året i gruppspelet, ändå var Malmö nära guld och Öster åkte ut ur Superettan medans Eskilstuna åkte ut Allsvenskan trots att man var i final i svenska cupen så spelar ingen roll hur starkt man går i cupen det kommer troligtvis ändå inte spegla hur det slutar i allsvenskan.

Med det sagt tror jag inte vi har med toppstriden att göra i år, men hoppas Peking överraskar som vi gör när vi inte brukar vara tippade där uppe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in