2020-03-01, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ver-kli-gen. Alltså förlåt (kommer bli lynchad nu lol men tar risken) men det är precis såhär som killar som trycker ned tjejer beter sig. Pratar om att "om du beter dig såhär kommer du aldrig få mig", hon ändrar sig för hans skull och då hittar han någonting annat att trycka på (gärna med diffusa svar så att tjejen aldrig ska kunna vara 100% säker på att hon beter sig som han vill och kräver). En sådan kille blir aldrig nöjd, oavsett hur perfekt tjejen beter sig och följer alla regler han sätter upp för henne. Speaking from experience.

Säger inte att Alex är sådan, men han ger ett sken av att eventuellt kunna vara exakt en sådan kille. Tyvärr. Han får gärna prove me wrong, men ah. Just nu är jag skeptisk.

Fick exakt samma känsla. Been there...
2020-03-01, 01:23
Medlem
Sami är så jävla skön! Han måste vinna detta.
Medlem
Lunatics avatar
Anty jag gillar dig inte sorry. Men spring i från Alex. Du kommer få ett kontrollerat liv, GPS sändare på om ni blir tillsammans utanför huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Exakt såhär!! Han kommer aldrig vara nöjd.
Verkligen. Så obehagligt :/ och så sjukt att inte fler reagerar.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty jag gillar dig inte sorry. Men spring i från Alex. Du kommer få ett kontrollerat liv, GPS sändare på om ni blir tillsammans utanför huset.

100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Många verkar tro att Anty har någon form av känslor gentemot Alex. Nej. Känner igen blickarna, hon tänker "jag är bättre än dig, du fattar inte ens att jag bara leker med dig". "Been there, done that."

Det låter ju bara sjukt
2020-03-01, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Hon vill att han ska kyssa henne. Han fattar inte det.

Hon måste visa mer för att han ska ta det steget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vad har Antonia för fläckar på högerbenet, ovanför knät?
Är de brännmärken?

Tappat pigment. Antar att det inte syns lika mkt när hon inte har brun utan sol.
Medlem
Citat:
Hahaha Alex tjyvkollar mot Anty i poolen från Sovrumet.
Jag döööööööööör

Det är ju något allvarligt fel på hövdingen. De borde plocka ut han av säkerhetsskäl snart annars går han berserk i huset. Kan redan se rubrikerna när PK-BB brinner ner till grunden. Knivmord i big brother huset, Patzy kommenterar: Det är fruktansvärt och ofattbart, han var ju en sån fin kille.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fick exakt samma känsla. Been there...
Skönt att man inte är ensam om att få den uppfattningen i alla fall. Men tråkigt att du också varit med om det...
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Hahaha Alex tjyvkollar mot Anty i poolen från Sovrumet.
Jag döööööööööör

psychoooooooo..
2020-03-01, 01:25
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ja, det där är manipulation på högsta nivå. Som någon skrev ovan, "en riktig man låter henne komma krypandes till sig". Det är just det Alex vill. Han pratar sönder henne, ger henne ingen puss när hon sitter och ber om det med hundögon.

Om jag ska vara ärlig tycker jag att det mynnade ut i att Alex manipulerar Anty. Han är SJUKT svartsjuk och försöker påverka hur hon ska vara mot andra, men säger att han själv aldrig kommer anpassa sig för någon annan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in