2020-03-01, 01:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Spanish ass? Ser inte vad hon gör.
Vicky alltså.
Medlem
Alltså HERREGUD det är så otroligt uppenbart att hon vill att hon ska kyssa henne men han fucking fattar inte eller så vågar han inte. Det är plågsamt att se
Medlem
DjPuttes avatar
tatatatata hon gick till Mergim igen Anty
Medlem
Gallagherss avatar
Lindad runt hennes lillfinger igen. Jösses vad hon leker med Alex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Håller med om varenda ord. Jag hoppas hon ryker på Måndag, men hans svartsjuka är oerhört vidrig just nu. Har själv erfarenhet av pojkvän som ville förändra mig och hur jag är mot killkompisar. Riktigt otäckt.
Ver-kli-gen. Alltså förlåt (kommer bli lynchad nu lol men tar risken) men det är precis såhär som killar som trycker ned tjejer beter sig. Pratar om att "om du beter dig såhär kommer du aldrig få mig", hon ändrar sig för hans skull och då hittar han någonting annat att trycka på (gärna med diffusa svar så att tjejen aldrig ska kunna vara 100% säker på att hon beter sig som han vill och kräver). En sådan kille blir aldrig nöjd, oavsett hur perfekt tjejen beter sig och följer alla regler han sätter upp för henne. Speaking from experience.

Säger inte att Alex är sådan, men han ger ett sken av att eventuellt kunna vara exakt en sådan kille. Tyvärr. Han får gärna prove me wrong, men ah. Just nu är jag skeptisk.
2020-03-01, 01:19
Medlem
Boonks avatar
Hahahaha Marek är rädd för Alex nu.

(Skall inte ljuga, hade också varit)
2020-03-01, 01:19
Medlem
Lunatics avatar
Hahaha Alex tjyvkollar mot Anty i poolen från Sovrumet.
Jag döööööööööör
2020-03-01, 01:20
Medlem
aina08s avatar
Vad har Antonia för fläckar på högerbenet, ovanför knät?
Är de brännmärken?
2020-03-01, 01:21
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ver-kli-gen. Alltså förlåt (kommer bli lynchad nu lol men tar risken) men det är precis såhär som killar som trycker ned tjejer beter sig. Pratar om att "om du beter dig såhär kommer du aldrig få mig", hon ändrar sig för hans skull och då hittar han någonting annat att trycka på (gärna med diffusa svar så att tjejen aldrig ska kunna vara 100% säker på att hon beter sig som han vill och kräver). En sådan kille blir aldrig nöjd, oavsett hur perfekt tjejen beter sig och följer alla regler han sätter upp för henne. Speaking from experience.

Säger inte att Alex är sådan, men han ger ett sken av att eventuellt kunna vara exakt en sådan kille. Tyvärr. Han får gärna prove me wrong, men ah. Just nu är jag skeptisk.

Exakt såhär!! Han kommer aldrig vara nöjd.
Medlem
DjPuttes avatar
Jisses....
Så hon spelar med båda Anty…..
Snart briserar Alex ska ni se på ngt sätt!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Skulle Anty vara säker så hade det vart annorlunda. Då hade det vart kalla handen direkt från Anty
Men gillar inte Alex kontroll över Anty. Sjukt beteende.

Ja, det där är manipulation på högsta nivå. Som någon skrev ovan, "en riktig man låter henne komma krypandes till sig". Det är just det Alex vill. Han pratar sönder henne, ger henne ingen puss när hon sitter och ber om det med hundögon.
Medlem
Många verkar tro att Anty har någon form av känslor gentemot Alex. Nej. Känner igen blickarna, hon tänker "jag är bättre än dig, du fattar inte ens att jag bara leker med dig". "Been there, done that."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in