2020-03-01, 01:13
Medlem
Jahapp vart har Lennie och Mergim tagit vägen nu? Gick de ut på utegården och hånglar, eftersom det tydligen inte var kameror där.
Medlem
DjPuttes avatar
Jisses han fattar fan inte att hon går till Mergim och Lennie igen så fort hon går ut ur rummet, Alex är den trögaste i huset om han surr om borgmästare igen nu ska hon ut ur huset totalt!
Medlem
Alex fortsätter att prata med oss (tittarna). Han försöker verkligen sänka henne just nu. Hon vägrar ge sig, såklart. 100% bitch mode. Låter honom prata, svarar med ett kort "okej" och ett falskt "leende" hela tiden.
Medlem
Båda två pratar i två egna filer, den ena förstår inte den andra(norrut, söderut)... varken Anty eller Alex hör inte den andras behov, då blir det bara missförstånd... vore dom kloka så skulle dom ta in en ”tredje part” som kan prata klarspråk... och förmedla i klarspråk....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller Amilia på byta skepp nu? Låter som om hon håller påaä att lick some Spanish ass i soffan nu.

Spanish ass? Ser inte vad hon gör.
2020-03-01, 01:14
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Same. Tycka vad man vill om Antonias beteende, men det är uppenbart att han har svårt för att hon ger andra uppmärksamhet. Han säger ju inte direkt åt henne att hon behöver förändras, men det är ju indirekt det han menar. Hon kommer inte kunna få honom om hon fortsätter som nu, alltså "kräver" han att hon förändras för att han ska vilja ha henne.

Får lite bitter smak i munnen. Påminner om mitt misshandlande ex. Ugh.

Håller med om varenda ord. Jag hoppas hon ryker på Måndag, men hans svartsjuka är oerhört vidrig just nu. Har själv erfarenhet av pojkvän som ville förändra mig och hur jag är mot killkompisar. Riktigt otäckt.
Medlem
Bara jag som tycker att det ser ut som att hon är sugen, men att hon inte vågar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller Amilia på byta skepp nu? Låter som om hon håller påaä att lick some Spanish ass i soffan nu.
Ut med henne! Hon märkte nu att hennes masterplan om att vara i Antys gäng inte längre funkar eftersom tittarna har negativ bild av henne, så då passar hon på att byta gäng!
2020-03-01, 01:15
Medlem
Tydligt att han är förälskad och vill att deras relation ska eskalera till något mer än vad det är. När han inte får samma gensvar tillbaka så blir han en osäker beta-hane.

Det här händer ofta i verkliga livet, den ena parten får oftare starkare känslor än den andra och får svårt att kontrollera det.

Tror dock Anton är eller har varit intresserad av honom innan det här, men nu kommer hon backa. Han beter sig helt sinnesjukt.

Sen så hade Alex chansen att kyssa henne vid poolen (det löjliga revir-snacket) men tog den inte...

Han är så galet beta och tyvärr mer pojke än man!
2020-03-01, 01:15
Medlem
Vad läskig hon är när hon bara glor sådär.
2020-03-01, 01:16
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tror Anty väntar på en kyss av Alex, men hon får ingen.
2020-03-01, 01:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jahapp vart har Lennie och Mergim tagit vägen nu? Gick de ut på utegården och hånglar, eftersom det tydligen inte var kameror där.
Säkert! Jävla BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in