2020-03-01, 01:10
Medlem
Får fan ångest av dehär...

Men vad menar Anty med om att han litar på henne eller inte? Lita på vadå? Fattar ingenting
2020-03-01, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Dags för produktionen att lägga in en kamera 6 i bubbelrummet va? Inte direkt första kvällen som Sami o Glas hänger där inne, t.om utan att bubbla. Har inte kunnat följa dem på hela kvällen pga detta.
Skrivit just detta säkert 10 gånger sen säsongsstarten. Dags för alla här inne att skriva på Big Brothers sociala medier? Borde vara en självklarhet egentligen.
2020-03-01, 01:11
Medlem
Lunatics avatar
Anty kan åka på måndag och hänger löst.
Så hon måste spela korten rätt. Hon vill ha chans till räddning på måndag.
Så hon håller i Alex lite
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Precis. Just nu är han den jag är mest irriterad på i denna situationen. Denna svartsjuka är fan inte hälsosam för någon, varken för honom eller någon annan. Och nu sa han ”jag kommer inte anpassa mig för någon här inne” -men hon verkar behöva ändra på hela sin person.
Same. Tycka vad man vill om Antonias beteende, men det är uppenbart att han har svårt för att hon ger andra uppmärksamhet. Han säger ju inte direkt åt henne att hon behöver förändras, men det är ju indirekt det han menar. Hon kommer inte kunna få honom om hon fortsätter som nu, alltså "kräver" han att hon förändras för att han ska vilja ha henne.

Får lite bitter smak i munnen. Påminner om mitt misshandlande ex. Ugh.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Precis. Just nu är han den jag är mest irriterad på i denna situationen. Denna svartsjuka är fan inte hälsosam för någon, varken för honom eller någon annan. Och nu sa han ”jag kommer inte anpassa mig för någon här inne” -men hon verkar behöva ändra på hela sin person.
Han vill att hon ska sluta gosa med Mergim och börja med honom. Han måste backa nu.

Om inte Anty var i behov av hans bekräftelse så skulle hon lätt kunna säga att inget kommer hända i huset mellan dem och hon kommer fortsätta med Mergim. The end.
Medlem
Ja, Alex måste backa och Anty ta steg framåt. Så måste han säga.
2020-03-01, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Ähh du fattar ju inte va Alex menar.. om hon ändrar sin personlighet så fort Bögrim kommer in så är det väl hennes fel.
Droppa den egobruden Alex

Fast han får väl ta tag i bollarna och inse situationen och skita i henne istället för att trycka ner henne med sina luddiga agendor. Jag har haft ett förhållande med en sån tomte och han snackar likadant. Tyvärr så låter hon honom pissa henne i munnen.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Very true.
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Skrivit just detta säkert 10 gånger sen säsongsstarten. Dags för alla här inne att skriva på Big Brothers sociala medier? Borde vara en självklarhet egentligen.
Det borde vara alla kameror. 24/7 ska ju vara 24/7.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Exakt.
2020-03-01, 01:13
Medlem
herpesvårtas avatar
Håller Amilia på byta skepp nu? Låter som om hon håller på att lick some Spanish ass i soffan nu.
2020-03-01, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fast han får väl ta tag i bollarna och inse situationen och skita i henne istället för att trycka ner henne med sina luddiga agendor. Jag har haft ett förhållande med en sån tomte och han snackar likadant. Tyvärr så låter hon honom pissa henne i munnen.
Jo hade jag vart Alex hade jag fimpat den bruden,hon är ju torr o tråkig ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in