2020-03-01, 01:07
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Varför får jag en känsla av att Anty tror att hon är huvudrollen i en film ibland?

Därför att hon verkligen tror det och det enda negern gör är att föda hennes ego.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Precis min tanke. Uppenbart att de har sjukt olika värderingar och uppfattningar om relationer osv. Antonia är ju likadan mot sina killkompisar utanför, Alex lär ju ej kunna hantera det utanför huset om han inte kan göra det i huset. Yeez. Att man inte känner av det själv.
Roligt att du är tillbaka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tur att inte Alex dricker. han skulle spåra totalt.
Kontrollbehov svartsjuk, Anty värkar inte vilja ha seriöst förhållande.
Annars skulle det hänt något mer på 3v när dom lever på varandra.
Dom är ju inte ens tillsammans.

Sjukligt svartsjuk. De är ju inte ens tillsammans. Det är för fan Big brother det här, har de lurat i honom att det är gift vid första ögonkastet eller vad är det frågan om?
Medlem
Trist att hon intar offerrollen istället för att skrika honom i ansiktet som jag personligen hade gjort. Kontrollerande jävla pojkman.
2020-03-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alex är kär i Anty men hon leker med han för han ser inte det kortfattat!

Alex är inte den skarpaste kniven i lådan men det känns ändå som att han ser det nu. Tror han pushar henne bara för att få fram ett erkännande - nu sade han "du kommer att få se det efteråt" och pratar direkt till kamerorna.
2020-03-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Roligt att du är tillbaka.
Roligt att vara tillbaka, tänkte jag säga. Men det återstår väl att se hahah.
2020-03-01, 01:09
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Precis min tanke. Uppenbart att de har sjukt olika värderingar och uppfattningar om relationer osv. Antonia är ju likadan mot sina killkompisar utanför, Alex lär ju ej kunna hantera det utanför huset om han inte kan göra det i huset. Yeez. Att man inte känner av det själv.

Precis. Just nu är han den jag är mest irriterad på i denna situationen. Denna svartsjuka är fan inte hälsosam för någon, varken för honom eller någon annan. Och nu sa han ”jag kommer inte anpassa mig för någon här inne” -men hon verkar behöva ändra på hela sin person.
Medlem
eribabsis avatar
Sa han precis 'skeppar i hjulen'?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han är KÄR i hon men känslorna är obesvarade för Anty vill inte ha ngt fast inne i huset, Hur kan en MAN vara så komplett TRÖG att inte se det uppenbara!
aaa. så sjukt.
2 fjortisar.
Anty kan fan säga att "jag vill bara vara kompis". Alex tror dom är gifta och ska ifråga sätta allt hon gör. fast hon är fri. hehe
Medlem
Citat:
Men verkligen SNÄLLA RARA. De säger exakt samma saker hela tiden, kommer ingenvart, kan inte tala klarspråk. Gah.
Så trött på dem orkar inte! De får hångla eller bryta det helt, det här är ju galet.
2020-03-01, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Trist att hon intar offerrollen istället för att skrika honom i ansiktet som jag personligen hade gjort. Kontrollerande jävla pojkman.
Ähh du fattar ju inte va Alex menar.. om hon ändrar sin personlighet så fort Bögrim kommer in så är det väl hennes fel.
Droppa den egobruden Alex
2020-03-01, 01:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Alex är inte den skarpaste kniven i lådan men det känns ändå som att han ser det nu. Tror han pushar henne bara för att få fram ett erkännande - nu sade han "du kommer att få se det efteråt" och pratar direkt till kamerorna.
Han har väl inte haft dem sedan han dök upp i huset, Ngt är fel på Alex komplett för han är trög & blind och tjaffsar om ngt som inte kommer bli ngt som hon inte ens vill!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in