2020-03-01, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Såg du kärleken ute i köket precis mellan Lergim? Mergim erkände nu att han placerar Lennie lika högt upp som Anty

Gooseeen är bara deras hund.
2020-03-01, 00:58
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså omg varför kan inte Alex och Antonia prata fucking KLARSPRÅK jag får panik. Vuxna människor, speak the fuck up.

Är glad att Alex för en gångs skull säger ifrån, men vad i helvete håller de på med. Vad har de hållit på med hela tiden fram till nu ens?

Och japp, I'm back pga för frustrerad för att inte få ventilera.

I hear ya, är så oerhört trött på detta. Skicka in en par-terapeut snälla rara
2020-03-01, 00:59
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fan vad Alex och Anty tjaffsar som ett gammalt gift par.

Ja, det har aldrig ens varit något mellan dem.
Medlem
Here we go again... Samtalet de hade i poolrummet för 1 timme sen (som de också haft 147 ggr tidigare) upprepas igen i sovrummet.
Zzzzzzz...
Medlem
xrlpyts avatar
Alex är riktigt sotis, Anty tycker det är skitdumt men Anty måste hålla ihop gruppen till varje pris, därför kan hon inte bara släppa Alex och riskera att han lämnar hennes lilla klick.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Och det är triangeldramat som 12-åringar sysslar med är kul? Herregud.
Sjukt less på triangeldramat också men kolla den här tråden. 3000 sidor på 3 veckor i huset.
Det bidrar till känslor och drama. Därför syns triangeldramamänniskorna mest.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Men alltså omg varför kan inte Alex och Antonia prata fucking KLARSPRÅK jag får panik. Vuxna människor, speak the fuck up.

Är glad att Alex för en gångs skull säger ifrån, men vad i helvete håller de på med. Vad har de hållit på med hela tiden fram till nu ens?

Välkommen tillbaka!
2020-03-01, 01:00
Medlem
Deus-Culpas avatar
Vem fan är producent över DC? Kan ingen ansvarsfull person skjuta den jäveln?
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Welcome back!!!

Haha rena rama barnleken.
Medlem
Citat:

Alex trodde på allvar att det var någon mellan dem (har flera gånger nämnt att det kan bli något när de lämnat huset), nu har han äntligen insett att hon bara använt honom som en bricka i spelet.
Medlem
DjPuttes avatar
Par terapi HJÄLPER inte mellan Anty & Alex kan jag lova er alla, För hon leker med han känslor och Alex fattar inte hur hon leker med han.....
Medlem
Alex könsroller från 40-talet passar nog inte in med Antys feministiska HBTQ-agenda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in