2020-02-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Reaktion från Alex?

Han svarade med tystnad och att säga typ "vad var det jag sa?" han förstod att det skulle framstå som att Anty leker med honom.
2020-02-29, 22:40
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vadå, försökte han dricka den oöppnad?
Han kunde aldrig lista ut hur man öppnade den där busiga konserven så han låtsasdrack 100 klunkar istället. Det finns folk som påstår att han hade gjort ett litet minihål som han drack ur men vi som följt hedersknyffeln Alex ett tag vet att det är lite överkurs för att det ska vara trovärdigt.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De var inne i rosa rummet, Lennie bytte om eller något då kom Amilia och sliskade sig så han backade lite, sen sa hon ”Undviker du miiigg???” försökte få det låta skämtsamt. Hon sa till Alex också ”Lennie spelar med mina känslor också hehe han undviker mig”

Oh tack! Så hon försökte skämta men samtidigt pika honom om det typ?

Tar Lennie avstånd från det gänget så försvinner det enda fina dem hade
Medlem
jassa är verkligen 15 år som hånglar med martin framför kameran och snackar fittfrisyrer

hon ska ut
2020-02-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Har det hänt nått kul ikväll? Inte kunnat kolla

Lisa och Anty fick svara på tittarfrågor, ligger uppe i appen. Resten segt. Amilia försöker lappa ihop rosa rummet.
2020-02-29, 22:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Såg du klippet på appen när Patzy lämnar, vilken kram Lergim delade, den så väldig sensuell ut
Fan. Jag verkar missa all homoerotik
2020-02-29, 22:42
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tvärtom martin har ju skrytit om att han lätt kan knulla i tv är snarare jasse som håller tillbaka frågan är bara hur länge hon klarar innan hon särar. tur hon knoppar med julia
Det är han inte karl till! Upp till bevis Martin!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fan. Jag verkar missa all homoerotik

snart kanske du får se den live
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa är verkligen 15 år som hånglar med martin framför kameran och snackar fittfrisyrer

hon ska ut
Hon har inte hånglat nåt med Martin ikväll vad jag sett. Mest dampat loss med Julia. Du skriver alltid om Jassa i dina inlägg, du hatar henne va?
2020-02-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Oh tack! Så hon försökte skämta men samtidigt pika honom om det typ?

Tar Lennie avstånd från det gänget så försvinner det enda fina dem hade
Om Lennie tar avstånd följer Mergim med honom. Han är alltid med Lennie vart Lennie än går, iallafall sen idag. Mer med Lennie än Anty.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hon har inte hånglat nåt med Martin ikväll vad jag sett. Mest dampat loss med Julia. Du skriver alltid om Jassa i dina inlägg, du hatar henne va?

då måste du vara blind isåfall

nej dem ända jag hata är antoni och blåvalen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Han kunde aldrig lista ut hur man öppnade den där busiga konserven så han låtsasdrack 100 klunkar istället. Det finns folk som påstår att han hade gjort ett litet minihål som han drack ur men vi som följt hedersknyffeln Alex ett tag vet att det är lite överkurs för att det ska vara trovärdigt.

Hahaha det var faktiskt klockrent gjort av han!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in