Citat:
Ursprungligen postat av
Dragonhuvud007
Är en myt brottslingarna är så intelligenta. Flertalet är under snittet i iq. Många har handikapp och andra skador som gör att de inte kan förstå orsak verkan. En del har sociala handikapp. Men särskilt intelligenta är de inte. Finns givetvis undantag.
PS ditt rejäla påhopp på lw hoppas jag var en tanke vurpa. Eller skyller du skulden på andra som inte kan styra sina tankar och agerande. Hon var oerhört trasig. SD och andra individer bör ha insett det, men de sket i det. Ds.
Du har missförstått mig fullständigt, jag blir bara lite irriterad över @Fotoalbuns' persiflage och hemska skrift-utsagor om L*na Wesstr*m.
Det står för mig helt klart och tydligt att St*fan Davidss*n är en kvalificerad skitstövel, manipulator, människo-kontrollerande, lögnare. Vederbörande har behandlat sin före detta fru som bara ett kräk kan göra.
Stackars lilla L*na Wesstr*m som råkade hamna i klorna på en sådan grym individ som St*fan Davidss*n, L*na Wesstr*m hade det svårt sista tiden och led inombords, det vill säga, allt syns inte utanpå.
Ps: Brottslingar har ingen intelligens, även om de tror så Ds.