Citat:
Ursprungligen postat av
Slacker-
Du kan ju börja med att lyssna på Björn Olsen överläkare i infektionssjukdomar och professor, som sagt förnekelse är en vanlig försvarsmekanism.
Jag lever inte i någon försvarsmekanism, jag har gjort de åtgärder som krävs till en förnuft. Inte i panik gått köpt masker för miljoner osv. Det finns stor forskning som använt c-vitamin doser vid Virala andningssjukdomar. Jag har lyssnat på en forskare i USA som berättat att masker inte hjälper vid såna här virus. Den läkaren har varit med vid flera olika utbrott av dessa virus som kommit. Det handla om att tvätta sina händer med sprit och bygga upp sitt immunförsvar. Det finns mängder av experter där ute som är köpta för att bli finansierade till sin forskning. Du tror inte att de som betalar för forskningen har en agenda att vinkla forskningen på ett visst sätt? Säg att du skulle få 100 miljoner och du upptäcker fuck det är ju inte alls den stora paniken som alla försöker framstå, där står klienten som betalt dig och säger du kan inte komma ut med detta, du får inga mer pengar alls du får ingen lön. Vad gör du då?