2020-02-29, 20:59
Medlem
Jävlar vilken underhållande lek! Antar att den får 10 min i nästa avsnitt, riktigt festlig!
2020-02-29, 21:00
Medlem
Jag fattar fan inte leken. Men såg inte från början.
Lennie blir ändå snyggare med tiden

Anty har en rutten personlighet som lyser igenom och hon borde börja bli ödmjuk ock komma ner på jorden

Vad var det Alex och Amilia snackade om inne i rummet innan?
2020-02-29, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Verbalt menar du?
Nu är ju inte Alex kursetta i svenska språket heller och no offence men han är inte skitsmart heller så det är NÄSTAN så Mergim hade haft en chans mot honom.

Alex retorik i sitt tal visade hur bra han kan tysta en och annan. Han har bra retorik när han inte gör till sig. Det märker man i hans tal väldigt tydligt. Så jo, han hade verbalt käkat upp lillkillen. Han kan bara säga skällsord, Alex hade sänkt hela hans personlighet och det kan jag svära på.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han vågar inte säga ett skit till lillsnorren ju? Eller ja, han väljer sina strider. Men han kallade honom lillebror idag, då sjönk han som en sten i mina ögon.

När kalla han honom lillebror? Snackade han själv med Mergim äntligen?
Mergim verkar fortfarande butthurt över att Alex är tio huven närmare Anty?
2020-02-29, 21:01
Avstängd
Fettot sneglar ner på martins jättesnase men kommer han knulla fettot tro
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Tycker inte det är ok att Anty fick tittarfrågor. Hon får ju ett hum om hur folk ser henne.
Hon säger att det är vinklat o klippt men liven vinklas o klipps inte men det fattar hon inte
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Alla har vi ju olika smak på vad underhållning är!
Jag personligen tycker INTE det är underhållande att sitta och se på någon som snackar skit om andra 24/7, riktigt skit tråkig underhållning faktiskt.
Alla snackar lite men sedan finns det dem som går längre med skitsnack bakom ryggen och det är först Amilia en riktig elak jäkel och Megrim sedan Anty inte långt efter
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jävlar vilken underhållande lek! Antar att den får 10 min i nästa avsnitt, riktigt festlig!
Riktigt jävla hålligång! Snart blir det wet t-shirt contest och navelshots!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lennie och Eminem har delat på en smirnoff, så nu är de fulla nog att knulla.
Vem tror du belägrar vem? Tror Lennie blir helt sjuk när han väl inlett akten. En dominerande alfahane!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tycker Lennie är så himla söt o har så snälla o gulliga ögon

Hoppas verkligen att han börjar röra sig ifrån rosa sovrummet

Han är riktigt fin! Men tror han är sttraherad av Anty.
Hoppas dock det kommer in en riktig jäkla pangbrud med fin personlighet som tar honom
2020-02-29, 21:02
Medlem
gringo85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nej. Mer DRAMA!!!!!

Hur fan kan man INTE vilja se Alex totalt döda Mergim med ord?

Alex är inte så smart att han kan döda sillstryparn verbalt..därimot tror jag kongonegern börjar få blueballs och kommer gå in i brunstperiod och löpa amok i huset snart
2020-02-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
När kalla han honom lillebror? Snackade han själv med Mergim äntligen?
Mergim verkar fortfarande butthurt över att Alex är tio huven närmare Anty?

Tror det var till Anty han sa det när dom pratade på tu man hand om frågorna Anty fått om Mergim och Alex för någon timme sedan.
2020-02-29, 21:03
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Alla snackar lite men sedan finns det dem som går längre med skitsnack bakom ryggen och det är först Amilia en riktig elak jäkel och Megrim sedan Anty inte långt efter

Precis så är det. Det är nästan alltid sjökon Amilia som tar initiativet för skitsnack och byter någon ämne så försöker hon återigen byta ämne till skitsnackeriet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in