2020-02-29, 15:01
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Väldigt vanligt bland svenskar som bosätter sig i USA iaf... Sen om dom fakear det eller inte är en annan femma kanske
Då brukar dom bott nästan hela livet utomlands. och då slänger dom in ord på det språket. inte bryta på svenska.
2020-02-29, 15:02
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
inge emot Alex han är nog bra utanför huset,
jag tycker han är tråkig som fan i huset. Går enbart efter Anty och försöker fånga hennes kärlek i 3v utan att dom kommit någon stans med det. Han skulle vara mycket roligare och komma längre i BB utan att gå 1.5m från henne hela tiden, Tror han glömt att det är en tävling om 1miljon och att man måste bjuda på sig lite extra för att vinna tittare.

Men om man bott och uppväxt i sverige i princip hela sitt liv sedan man lärde sig säga sitt första ord så borde man kunna prata svenska så det låter som vem som helst. låter mer som han bryter, men han kanske gör sig till.
Det är töntigt att prata svenska rent om man är från oRrrrTen. Man blir retad av broschorna då.
Senast redigerad av Lord2Moyne 2020-02-29 kl. 15:04.
2020-02-29, 15:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
kul med deadline då blire fart i arslet

just det inte blire med detta gäng då alla ska bestämma hur dem ska göra och överrösta varandra tyckte jag hörde antys röst mest nyss
2020-02-29, 15:04
Medlem
Anty är mest sur av alla såklart. Det blir bara värre med all smet i ansiktet ändå så sluta tjura
2020-02-29, 15:04
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, den passar inte längre.
Kläderna måste ha krympt i tvätten. Hon gillar ju inte mat och tränar ju som en dåre så jag ser inget annat alternativ.
2020-02-29, 15:05
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Antagligen trodde redaktionen att deltagarna var väluppfostrade pk- maskiner som skulle prata om kärlek, kränkningar, medmänsklighet osv. Men det sket sig direkt.
Det blev invandrare som hatade judar, homosexuell man som vrålar hora, muslim som super och beter sig som ett arsel och kallar ickemuslimen för hund. Och det är fuck you, fitta och utfrysning. Jude älskar en gammelnazze, gammelnazze älskar jude och dessutom är gammelnazzen den mest kärleksfulle i BB huset.
Alex som bott i Sverige sedan 4 åring och inte kan prata svenska riktigt. Integrationen fungerar inte eftersom de själva inte vill integrera.
Allt blev som en chock för redaktionen.

Censuren skriker från morgon till kväll.
Halelujah på er alla pk fjollor..

TUNGT INLÄGG!
2020-02-29, 15:07
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
inge emot Alex han är nog bra utanför huset,
jag tycker han är tråkig som fan i huset. Går enbart efter Anty och försöker fånga hennes kärlek i 3v utan att dom kommit någon stans med det. Han skulle vara mycket roligare och komma längre i BB utan att gå 1.5m från henne hela tiden, Tror han glömt att det är en tävling om 1miljon och att man måste bjuda på sig lite extra för att vinna tittare.

Men om man bott och uppväxt i sverige i princip hela sitt liv sedan man lärde sig säga sitt första ord så borde man kunna prata svenska så det låter som vem som helst. låter mer som han bryter, men han kanske gör sig till.
Ja han har " ortendialekt" mest utav allt kanske.
Alex personlighet är äkta men han borde vara lite mer underhållande. Gillar honom som person.
Många utav dem som inte är direkt underhållande och har det där extra.
Sami, Julia, Patzy ( lämnat synd nog) sticker ut.
Glasman och Sami tillsammans är underhållning och sticker ut.
Det är dem jag letar efter i alla liverum , än så länge.
Fyragänget är tråkiga.
2020-02-29, 15:07
Medlem
polskzclager245s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De vet inte att jag gör det. Vad ska du göra? Tjalla på mig? Du vet inte vem jag är! Kommer ändå bara neka att det är jag. 😎

Något ni vill att jag ska hälsa på måndag?

Har inte hunnit följa liven så mycket idag pga resor.
Du måste hälsa till Flashback så vi vet det är du
2020-02-29, 15:08
Medlem
Citat:
Då brukar dom bott nästan hela livet utomlands. och då slänger dom in ord på det språket. inte bryta på förorts svenska.

Haha defintivt inte hela livet. Vet så många som bott i till exempel LA i ett par år och helt plötsligt pratar svenska med engelsk grammatik osv. Bara för att det inte låter som den typiska förortssvenskan betyder inte det att det inte är more or less samma princip. Jag har inget emot det egentligen och bryr mig inte hur Alex pratar men just saying. Har respekt för folk som pratar mer än ett/två språk även om dom inte pratar helt perfekt.
Senast redigerad av Nuggeten 2020-02-29 kl. 15:10.
2020-02-29, 15:09
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det är töntigt att prata svenskt ren om man är från oRrrrTen. Man blir retad av broschorna då.
Kan förstå invandrare som försöker prata svenska och gör sitt bästa och bara bott i sverige några år. Kan vara svårt att lära sig nytt språk. men så länge i sverige som Alex bott borde man kunna prata bättre.

Skulle vilja se Alex släppa Anty, och inte gå till nya tjejen Viccan och göra samma sak som med Anty.
Vill se han hänga med Alla i huset och göra bra TV.
Alex släppa loss med Sami i husett skulle vara nått
2020-02-29, 15:10
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ingmar " Sami " Bergman
2020-02-29, 15:11
Avstängd
jassa: jag måste bajsa när sami börjat filmat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto